قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس آموزش وردپرس
حضور در لحظه حال
چگونه میزان حضور در لحظه حال را بیشتر کنیم؟
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸
داستان ماورایی
داستان ماورایی – ناله مرده (نوشته نیما)
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸

اشتباهات رایج مدیوم های تازه کار

مدیوم

مدیوم

اشتباهات رایج مدیوم های تازه کار

افرادی که در حال تقویت مهارت مدیومی خود هستند ممکن است در این راه خیلی ناامید شوند و موفقیت زیادی به دست نیاورند و یا احساس کنند برای این کار ساخته نشده اند. آنها تصورات غلطی در این زمینه دارند که در مجموع شرایط باعث کندی پیشرفت و حتی دلزدگی کامل آنها می شود.

برخی اشتباهات رایج و مهم در بین مدیوم های تازه کار:

۱- مقایسه خود با مدیوم های حرفه ای جهان

اگرچه خوب است که کارهای این افراد را نگاه کنید و از آنها الهام بگیرید ولی اینکه احساس کنید نمی توانید به خوبی آنها شوید اشتباه است. شاید شما در روش دیگری از کار مدیومی موفق شوید که با سبک آنها فرق دارد. برخی از آنها حضور موجودات غیر ارگانیک را فقط حس می کنند و بعضی صدایشان را می شنوند و برخی هم قدرت دیدن آنها را دارند و گاهی هم هر سه مورد در کنار هم دیده می شوند.

توقع اینکه در یک مهارت خاص که برای شما نیست پیشرفت کنید راه را برای رسیدن به نتایج مثبت در سایر انواع مدیومی می بندد. بنابراین راه خودتان را بر اساس بیشترین استعدادی که در یک زمینه دارید پیش ببرید و سعی کنید منحصر به فرد باشید.

۲- ترس از نگرفتن جواب و یا دریافت جواب های غلط

وقتی با افراد دیگر تمرین می کنید و می خواهید توانایی مدیومی خود را به آنها نشان دهید ممکن است دچار ترس و وحشت شدید از این شوید که نکند نتوانید با موجود مورد نظر ارتباط برقرار کنید و شرمنده شوید و یا جواب های غلطی بگیرید که ربطی به ماجرا ندارد. شما باید اعتماد به نفس خود را در بالاترین حالت نگه دارید و ذهن خود را باز بگذارید و به قدری تمرین کنید که این کار برایتان راحت شود. شک کردن به مهارت های خود از بزرگترین عوامل شکست در امور ماورایی است چون شما به قدری از این موضوعات بهره می برید که به آن ایمان داشته باشید.

همچنین بخوانید:   دلایل ترک مدیتیشن و راه حل های رفع آنها

۳- تصور اشتباه در مورد اینکه نمی توانید توانایی های خود را بیشتر شکوفا کنید یا اینکه از بین رفته اند

گاهی اوقات میزان توانایی های ماورایی ما کم و حتی ناپدید می شود و این اتفاق برای بیشتر مدیوم ها رخ می دهد. در حقیقت قدرت از بین نمی رود یا به جایی کوچ نمی کند بلکه ذهن و بدن ما در حال همنوا شدن با ارتعاشاتی جدیدتر و بالاتر است و این کار ممکن است کمی طول بکشد. وقتی این حالت اتفاق می افتد افراد می ترسند و تصور می کنند قدرت آنها از بین رفته است.

فقط کمی صبر کنید. ممکن است توانایی های قبلی سریعا و یا به آرامی به شما باز گردند ولی این بار از نوع بهتر و قوی تر و شاید جدیدتر. برای مثال یک خانم مدیوم که کار مدیومی توسط حس تله پاتی انجام می داد یک مرتبه متوجه شد که توانایی او به مدت سه هفته از بین رفته است. بعد از سه هفته مجددا قدرت او بازگشت ولی این بار کم کم توانست صداهایی را هم بشنود که غیب شنوا گردد. این اولین باری بود که چنین اتفاقی را تجربه می کرد.

راز موفقیت مدیوم های بزرگ:

– علاقه زیاد به تمرین
– در آغوش کشیدن توانایی های قوی که دارند و کار کردن بر روی توانایی های ضعیف تر
– عدم مقایسه خود با دیگران
– باور قلبی و دید احترام آمیز نسبت به مسائل مربوطه
– اعتماد به پیامی که دریافت می کنند

 

 

مقالات مرتبط

همچنین بخوانید:   پذیرش مسئولیت زندگی خود و ربط ندادن به جادو
نیلوفر
نیلوفر
- دانشجوی روانشناسی بالینی و مترجم. - وظایف: مشارکت در ترجمه مقالات ماورایی و روانشناسی برای سایت - علایق: علوم ماورا و مراقبه، روانشناسی بالینی، فلسفه، روانشناسی عمومی، قانون جذب، شمنیسم، عرفان و ...
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
رفتن به نوار ابزار