قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس آموزش وردپرس

میزان دنبال کردن اهداف در تجارب خارج از بدن

جذاب شدن
ده روش رسيدن به روياهاى بزرگ خود
دسامبر 30, 2020
خواب بدون رویا
خوابِ سالم چيست؟ | چگونه خواب سالم داشته باشیم؟
ژانویه 3, 2021

میزان دنبال کردن اهداف در تجارب خارج از بدن

پرواز روح

پرواز روح

میزان دنبال کردن اهداف در تجارب خارج از بدن

گاهی وقت ها ممکنه قبل از اینکه اقدام به داشتن تجارب خارج از بدن (رویابینی یا پرواز روح) داشته باشید توی ذهن خودتون نقشه بکشید که وقتی این تجربه رخ داد چه کارهایی کنید و به چه اماکنی سفر کنید و … ولی آیا واقعا همه اینها بعد از داشتن تجربه خارج از بدن ممکنه؟

یکی از دوستانم که کلاس های اخلاق می رفت شنیده بود پرواز روح برای این خوبه که وقتی داری با کسی مکالمه می کنی خودت رو خارج از بدن ببینی و از بیرون شاهد رفتارهای خودت باشی و ببینی به عنوان شخص سوم، رفتارهای خودت رو چه طوری ارزبابی می کنی. یا فرد دیگه ای می گفت می خوام وقتی برون فکنی کردم شروع کنم جزوه های درسی خودم رو مطالعه کنم.

این اهداف خوب هستن ولی متاسفانه وقتی ما تجربه خارج از بدن داریم اتفاقات زیاد دیگه ای اطراف ما توی جهان رویا یا اختری رخ می ده که خیلی می تونه حواس ما رو پرت کنه و اصلا یادمون بره چرا تجربه برون فکنی یا رویابینی داشتیم. یا اینکه فضای اطراف به قدری هیجان انگیزه که اون هدف نگاه کردن به مکالمات و رفتارهای خودمون از دید شخص سوم خیلی خسته کننده به نظر می رسه و ترجیح می دیم از این فرصتی که داریم لذت و هیجان بیشتری رو تجربه کنیم. ممکنه شخص فکر کنه وقتی می شه هزاران کار غیرممکن توی عالم فیزیکی رو تو عوالم دیگه انجام داد چه کاریه که بشینه رفتارهای اخلاقی خودش رو از دید سوم شخص بررسی کنه؟ ذهن ما هم توی حالت خروج از بدن، سرکش تر و هیجانی تر از حالت عادیه و به سختی می شه اون رو روی موضوعی فیکس کرد. البته هستن راهبانی که اون قدر این تجارب رو داشتن که خسته شدن و می شینن تو عوالم دیگه مراقبه می کنن ولی برای یه فرد عادی که دوست داره هیجانات مختلف رو تجربه کنه درصد سرکشی ذهن اون تو حالات فراآگاهی و خارج از بدن، چندین برابر هم می شه و نمی شه هدف از قبل فیکس شده خاصی رو دنبال کنه و نهایتا بعد از چند دقیقه انجام اون خسته می شه و سراغ چیزهای بهتر می ره.

این حالت گفته شده قابل درک هم هست. مثلا فرض کنید قصد دارید توی همین حالت عادی درس بخونید و کار دیگه ای هم نکنید. ولی می بینید دورتون کلی وسایل سرگرم کننده هست مثل پلی استیشن، موبایلی که داره زنگ می خوره، آلارم پیام شبکه های اجتماعی که شنیده می شه و تلویزیونی که داره مسابقه فوتبال یا فیلم مورد علاقه شما رو نشون می ده. اراده خیلی زیادی می خواد که چشم از همه اونها پوشید و باز هم مطالعه کرد. این وضعیت شاید توی حالت خروج از بدن و وقایعی که اونجا رخ می ده شدیدتر باشه.

پس اهداف خودتون رو طوری انتخاب کنید که بعد از داشتن تجارب خارج از بدن، واقعا براتون باارزش باشن که بتونید از هیجانات دیگه چشم بپوشید و یا اینکه کوتاه و مختصر باشن و اندکی هم جذابیت و هیجان داشته باشن در غیر این صورت ذهن شما ممکنه از دستورات شما پیروی نکنه و شما رو به سمتی ببره که از درون مایل هستید و یا اصلا اون هدف شما رو به دست فراموشی بسپاره. قدرت دستیابی به حافظه توی حالات خارج از بدن خیلی کم می شه و ممکنه گاهی با اینکه رویابینی آگاهانه دارید اسم دوستانتون رو هم فراموش کنید. در مورد چیزهایی که خیلی براتون مهم نیستن هم همین طوره.

پس با توجه به این نکات می شه اهدافی رو توی این تجارب جا داد که قابل اجراتر و عملی تر باشن و قادر باشید که درصد زیادتری از محتوای تجربه خارج از بدن خودتون رو به اون شکل که از قبل می خواستید، کنترل کنید.

 

 

+5
admin
admin
درباره ردای سیاه (ادمین): تمرین کننده و نشر دهنده علوم روحی و روانشناسی (بیشتر)
اشتراک
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
رفتن به نوار ابزار