قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس آموزش وردپرس
خود هیپنوتیزم
تله پاتی ناخواسته در جلسات هیپنوتیزم
خرداد ۹, ۱۴۰۰
انواع تله پاتی | آموزش تله پاتی
استفاده از تله پاتی در جایی که نمی توان مستقیم گفتگو کرد
خرداد ۹, ۱۴۰۰

تجربه ماورا – مزاحمت جن (نوشته سهیلا)

تجربه ماورا

تجربه ماورا

تجربه ماورا – مزاحمت جن (نوشته سهیلا)

سلام به همه عزیزان
نمیدونم کسی تجربه منرو داشته یا نه؟
مدت ۱۸ ساله درگیر یه موجود سیاه وحشتناک شدم البته نه همیشه گه گدارحضورش رو حس میکنم.
درست از زمانی که ازدواج کردم سروکله اش به زندگیم باز شد اوایل در قالب جابه جایی وسایل میومد ولی بعداز گذشت ۴ سال خودشو نشون داد ،ناخنم رو میگرفت لباس زیرامو میبرد و وسایل آرایشم رو خرد میکرد. بعد شبها میومد تو اتاقم و با دیدنش تا مرز مرگ پیش رفتم .یادمه که انقد جیغ زدم که خانم برادرم که طبقه پایین خانه ما بودن میگفت : انگار یه انرژی سنگین از توی سقف روی اونا افتاده اونا متوجه شدن و ۴ صبح بود اومدن دم خونمون من قشنگ دو ساعت گریه میکردم و تپش قلبم آروم نمیشد،بعداز این ماجرا یه روحانی رو بهم معرفی کردن و من رفتم و وقتی ماجرارو تعریف کردم گفتن جنه و از نوع کافر هست وایشون یک سری توصیه کردن و من اجرا کردم و متاسفانه فایده ای نداشت و من همچنان درگیر این موجود بودم .
میتونم بگم آخرین بار هفته گذشته بود که شب اومد سراغم و این بار احساس کردم حتی باهام رابطه برقرار کرده و من متوجه شدم اون خیلی هول شده بودو من جیغی که همیشه میزدم هم توانایی انجامش رو نداشتم و با بدبختی خودمو به همسرم رسوندم وبه اون پناه آوردم چون تو اتاقم تنها خوابیده بودم.
چیزی که برام سواله اینه که بتونم ثابت کنم اینا توهم نیست و اطرافیان باورم کنن چون اونا فکر میکنن من دیووونه ام.
دلم نمیخواست کسی متوجه احوالاتم بشه ولی چون با نزدیکانم زندگی میکردم متوجه شدن و همیشه جویای دیوانگی من بودن از نظر خودشون .
من حتی منزل مادرم و توی سفرهایی که رفتم دیدمش و باعث آزارم شده،یادمه برای یه دوست تعریف کردم و اون گفت : حتما به روانپزشک مراجعه کن و من هم رفتم .
وقتی دهن باز کردم از جن گفتم گفت : ای بابا چه حرفیه خانم شما تحصیل کرده هستید و این حرفا چرته و دچار توهم شدید،یکسری قرص خواب آور به من داد‌و راستش من هیچ کدوم رو مصرف نکردم چون نتیجه ای جز منگی نداشت.
الان واقعا حیرون و وحشت زده ام دوست دارم یکی پیدا بشه منو راهنمایی کنه تا ببینم چه گلی به سرم بگیرم.
راستش خواب راحت ندارم و اصلا نمیتونم شب بخوابم و کلا آدم عصبی شدم چون واقعا سلامت روحیم بهم ریخته و بدتر از همه اینه که اطرافیان باور ندارن و درمانی براش نتونستم تو این ۱۸ سال پیدا کنم.

همچنین بخوانید:   تجربه ماورا - دژاوُ (نوشته Famono)

 

 

مقالات مرتبط

سینا تقی نژاد (مسئول روابط عمومی)
سینا تقی نژاد (مسئول روابط عمومی)
مسئول روابط عمومی و پاسخگویی به نظرات.
اشتراک
اطلاع از
guest

4 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین
Inline Feedbacks
View all comments
behzadbax
عضو
3 سال قبل

خوب خونتونو بگردین شاید طلسمی چیزی پیدا شد چون انجوری که میگین انرژیشون زیاده تو خونتون

nasrin
عضو
3 سال قبل

ما چه بخواییم چه نخواییم موجودات غیر ارگانیک وجود دارن و ازما انرژی دزدی میکنن به احتمال زیاد این جن عاشقت شده و به زندگی تو و همسرت حسادت میکنه واسه همین داره اذیتت میکنه باید از یه دعا نویس کار بلد کمک بخوای و سعی کنی فکرتو فقط به خدا بدی و تمرکزت رو خدا باشه تا کمکت کنه

Jingar
عضو
3 سال قبل

درود بر شما سهیلا خانم. چندتا از تجربه های خودمو میگم امیدوارم به دردتون بخوره استفاده از دعا طلسمات برای دفع جن مزاحم یا هر غیراورگانیک منفی خطرناکه. چون با اون طلسم موکلی در اختیار شما قرار مین که یا در مبارزه شکست میخوره و اون مزاحم بدتر میکنه یا اگرم کارشو تمام کنه بازم تو زندگیتون میمونه و از انرژی شما تغذیه میکنه (مثل زالو) خونه ماهم با توجه به اتفاقات قبلی که افتاده بود و اتفاقات زمان سکونت ما تا به الان متوجه شدم جن وجود داره روی منم خیلی تاثیر منفی داشت حتی اساتید خبره در علوم… بیشتر »

رفتن به نوار ابزار