قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس آموزش وردپرس
ماورا
تجربه از ماورا – رویای شفاف (نوشته مهدیه)
فروردین ۱۵, ۱۳۹۷
تماس با ما
فروردین ۱۵, ۱۳۹۷

انواع قدرت های ماورا الطبیعه

انواع قدرت های ماورا الطبیعه

انواع قدرت های ماورا الطبیعه

انواع قدرت های ماورا الطبیعه

دنیای ماورا و قدرت های اون برای خیلی از افراد جذاب هست و دست یافتن به قدرت ماورایی میتونه تو زندگی افراد بسیار تاثیرگذار باشه. این تاثیرگذاری همچون شمشیر دو لب میتونه در جهت منفی یا مثبت باشه. البته در مسیر رشد و تکامل روحی واقعا کلمه منفی معنا نداره و همه برای پیشرفت معنوی ما هستند و فقط باید ازشون درس گرفت و در جهت مثبت تر استفاده کرد.

تو این پست قصد داریم که کمی در مورد انواع قدرت های ماورا الطبیعه و اینکه کلا به چه انواعی در انسانها و طبیعت دیده میشند صحبت کنیم.

برخی از این قدرتهای جادویی به صورت اکتسابی و برخی به صورت ذاتی در انسان دیده میشن و بیشتر اونها با ممارست و تمرین قابل پرورش هستند چون ذاتا انسان موجودی هست که قدرتهای زیادی رو به صورت نهفته در خودش داره و فقط باید مجال شکوفایی و پرورش رو پیدا کنه.

 

انواع قدرت های ماورا الطبیعه

 

قدرت ماورا الطبیعه اول: خواندن حافظه

کسی که صاحب این قدرت جادویی باشه میتونه حافظه افراد رو و اینکه چه اتفاقاتی در گذشته برای اونها رخ بده رو بخونه. اونها میتونن گذشته افراد رو به راحتی متوجه بشن و این کمی با خواندن فکر که در لحظه حال رخ میده فرق داره. معمولا دایره جنایی پلیس تعدادی از این افراد رو برای اینکه پی ببرند در حادثه قتل چه اتفاقی افتاده بوده استخدام میکنند. برخی از شفاگران هم ممکنه این توانایی رو داشته باشن و با کندوکاو خاطرات منفی افراد، نقطه ضعفشون رو پیدا کنند و به شفاشون کمک کنند.

گاهی فرد میتونه خاطرات یک فرد متعلق به چند نسل قبل رو به دست بیاره و به اشتباه فکر کنه که روح اون فرد در طی تناسخ به بدن فعلیش اومده ولی چنین نیست و فقط خاطره اون فرد رو به دست آورده.

قدرت ماورا الطبیعه دوم: دید از راه دور

تو این حالت شخص میتونه پدیده هایی که کیلومترها از اون فاصله دارند رو توسط چشم سوم خودش مشاهده کنه و نه تنها به صورت تصویر اونها رو دریافت کنه بلکه حرکات اونها رو هم ببینه. تعدادی از این افراد در بین نظامیان آمریکا به جاسوسی مشغول هستن ولی خیلی آمار قابل قبول صحیحی رو ارائه نکردن. دید از راه دور از مواردی هست که خیلی به صورت علمی و جدی داره روش تحقیق میشه و نسبت به چیزهایی مثل پرواز روح، پذیرفته تر هست.

قدرت ماورا الطبیعه سوم: دید اشعه ایکس

شخصی که دارای این قدرت ماورایی هست میتونه مثل اشعه ایکس، پشت دیوارها و اجسام جامد غیرشفاف رو ببینه. حتی تعدادی از اونها از این مهارت خودشون برای دیدن اعماق زمین و یافتن دفینه استفاده میکنند. استادی در این نوع قدرت خیلی سخته و کسانی که چنین توانایی رو دارند واقعا نادر هستند. البته معمولا زندگی سختی دارند و ممکنه همونطور که از پشت دیوار میتونن چیزها رو مشاهده کنن گاهی وسایل پشت اجسام شفاف مثل لیوان برای اونها غیرقابل دید بشه و برعکس.

همچنین بخوانید:   مغناطیس حیوانی چیست؟ | تقویت مانیه تیزم

قدرت ماورا الطبیعه چهارم: تله کینزی

تله کینزی به هنر حرکت دادن اجسام بدون دخالت فیزیکی هست و معمولا توسط ذهن صورت میگیره. کسانی که این کار رو میکنند از مکانیسم انرژی و روان به خوبی سردرمیارن و نه تنها میتونن اون رو در بدنشون کنترل کنن بلکه به اجسام دیگه هم القا کنن. متاسفانه نمونه ها و فیلمهای جعلی تله کینزی در اینترنت زیاد هست و معمولا حقه های اونها هم آشکار هست. برای مثال شخص در حال فیلم گرفتن، یک جسمی رو روی زمین پرت میکنه. بعد فیلم رو وارون میکنه و طوری نشون میده که اون جسم داره از زمین به دستش میاد. یا مثلا آهنربا زیر میز میذارن و با آهنربا اجسام رو تکان میدن و میگن خودشون با نیروی ذهن و چاکرای دستان اون رو حرکت دادن. این افراد معمولا از قشر نوجوانان عزیز بوده و قصد تفریح و سرگرمی رو دارن. تله کینزی هنر پیچیده ای هست که برخی حتی تمام عمرشون رو صرف یادگیریش میکنن و ممکنه موفق بشن یا نشن.

قدرت ماورا الطبیعه پنجم: پیش گویی

همونطور که از اسمش مشخص هست شخص میتونه با استفاده از داده های آکاشیک و یا با کمک گرفتن از موجوداتی که قابلیت دسترسی به اون اطلاعات رو دارن به پیش گویی و گفتن آینده بپردازه. بیشتر پیش گویی ها معمولا در عالم خواب صورت میگیره. جایی که روح از مادیات فارغ هست و میتونه در معرض اطلاعات جهانی قرار بگیره و یا به آکاشا سر بزنه. همچنین القای موجودات غیرارگانیک دیگه برای دادن اطلاعات در این حالت هم بالا هست. البته پیش گویی میتونه در بیداری هم رخ بده ولی میزانش کمتر هست و باز با مکانیسم مشابهی کار میکنه.

قدرت ماورا الطبیعه ششم: غیب بینی

غیب بینی معمولا وابسته به چاکرای چشم سوم هست و شخص با کمک اون میتونه چیزهای غیرمادی که افراد از دیدن اونها عاجز هستند رو مشاهده کنه. مثل مشاهده نورهای اختری، جن، موجودات اختری دیگه، ابعاد دیگه جهان و … نوع ضعیف ترش محدود به هاله بینی و مشاهده لکه های نور کوچک هست.

قدرت ماورا الطبیعه هفتم: غیب شنوایی

کسی که دارای این قدرت جادویی هست میتونه اصوات مربوط به موجودات دیگه و جهان های دیگه رو بشنوه. انگار که واقعا در جهان فیزیکی، صدایی رو شنیده. قدرت غیب شنوایی به چاکرای پنجم کالبد اختری و چاکرای زیل وابسته هست. همچنین شخص میتونه منشا صداهایی که کیلومترها از اون دور هستند رو تشخیص بده و اونها رو بشنوه.

همچنین بخوانید:   داروی ضدآلزایمری که رویابینی آگاهانه را تشدید می کند

قدرت ماورا الطبیعه هشتم: لامسه غیبی

لامسه غیبی حالتی هست که شخص به صورت مکانیکی و به صورت لامسه میتونه چیزهای غیرمادی و معنوی رو احساس کنه. برای مثال نوازش ارواح و یا لمس کردن جن ها رو روی بدنش حس کنه. حتی ممکنه اون حس به صورت گردش انرژی و یا عبور انرژی شدید یا خفیف در بخشی از بدنش باشه. برای اینکه شخص لامسه غیبی خودش رو تقویت کنه باید چاکراهای فرعی و اصلی خودش رو باز کنه تا بتونه انرژی های لطیف رو حس کنه.

قدرت ماورا الطبیعه نهم: تله پاتی و القای فکر

در حالت تله پاتی شخص میتونه اطلاعاتی رو به صورت ذهنی از ذهن فرد دیگه دریافت کنه و برعکس. القای فکر هم به حالتی گفته میشه که ما به صورت ذهنی به یک نفر دستور میدیم که فلان کار رو برای ما انجام بده. گاهی نفر دوم حتی خودش نمیدونه چرا اون کار رو انجام داده و منشا اون تصمیم برای شخص دیگه ای بوده. برای اینکه شخص بتونه تله پات خوبی باشه لازمه که چاکرای پنجم تا هفتم خودش رو به خوبی باز کرده باشه. القای فکر هم معمولا توسط چاکرای چشم سوم صورت میگیره. این چاکرا دستور دهنده هست و اگر به اندازه کافی فعال بشه میتونه روی خیلی از پدیده ها اثر بذاره و حتی فرمان خلق اون رو بده.

قدرت ماورا الطبیعه دهم: پرواز از سطح زمین

برخی از یوگی های هندی میتونن در اثر تمرکز و کنترل انرژی، کاری کنند که روی هوا معلق بمونن و یا حتی در هوا راه برن. متاسفانه یوگی ها یا مرتاض های تقلبی زیادی با استفاده از عصاهای مخصوص شعبده بازی این کارها رو در ملا عام انجام دادن و اعتماد افراد به این قدرت تا حد زیادی از دست رفته. همچنین فرضیاتی هست که میگه اگر یک شخص برای چند ساعت در هوا معلق باشه نمیتونه سر همون نقطه ای که چند ساعت پیش واقع شده بوده قرار بگیره چون زمین در حال چرخش هست و وقتی شخص در هوا باشه بنابراین مختصات زمینی که زیر پای اونه مدام تغییر میکنه. پس اگر مرتاضی رو دیدید که چندین ساعت در هوا در یک نقطه قرار گرفته میتونه شک برانگیز باشه.

همچنین بخوانید:   آیا کندالینی خطرناک است؟

قدرت ماورا الطبیعه یازدهم: کنترل عناصر

کسی که صاحب این قدرت جادویی هست که میتونه عناصری چون آب و آتش و هوا رو کنترل کنه و برای مثال آتش خلق کنه یا یخ رو تبدیل به آب کنه و برعکس و یا روی جریان باد کنترل داشته باشه.

انواع قدرتهای ماورایی دیگه مثل نامرئی شدن، طی الارض، پرواز روح، شفاگری و … که کمابیش برای مخاطبان آشنا هستند. قدرت دیگری هم به نام مدیوم بودن هست که شخص رابط بین زندگان و دنیای مردگان و یا کلا رابط بین انسان های این جهان و موجودات دیگه و یا انرژی دیگه هست و خودش انواع مختلفی داره. برخی از اونها در زیر شاخه غیب بینی و غیب شنوایی هستند و نوع دیگرشون مدیوم اکتوپلاسمی هست که میتونن از بدنشون ماده ای به نام اکتوپلاسم ترشح کنند تا مورد استفاده روح برای تجسد قرار بگیره.

برخی از انواع این قدرتها ممکنه منفی باشند برای مثال قابلیت گرفتن انرژی حیاتی افراد از طریق چاکراها و یا انتقال انرژی منفی به افراد و ….

در کل انسان موجود پیچیده ای هست که دارای توانایی های بیشماره. هر نوع عجایبی ممکنه از انسان دیده بشه ولی متاسفانه ادعای افراد دروغین و کذاب باعث شده که این پدیده های ماورایی نتونن به خوبی مورد بررسی مجامع علمی قرار بگیرن و یا فقط در حد تئوری های شبه علمی باقی بمونن. تنها افرادی که خودشون واقعا این نیروهای رو تجربه کرده باشن و یا از افراد معتمد دیده باشن میتونن به این مسائل ایمان کامل داشته باشن.

 

admin
admin
درباره ردای سیاه (ادمین): تمرین کننده و نشر دهنده علوم روحی و روانشناسی (بیشتر)
اشتراک
اطلاع از
guest

93 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین
Inline Feedbacks
View all comments
Amir
مهمان
Amir
6 سال قبل

قابليت ذهن خوانى افرادى كه در نزديكم هستن رو به طور ضعيف دارم يعنى هميشه نميتونم ،در برخى موارد خوده فكره اونا دقيقا مياد تو ذهنم(حالا نميدونم ميشه ذهن خوانى اسمشو گذاشت يا نه).
چطور ميتونم اين اين قابليتم رو وسعت و قدرت ببخشم ؟

-Hobgoblin
مهمان
-Hobgoblin
5 سال قبل
Reply to  Amir

اگه تمرکز کنی قطعا میتونی=]

بهار
مهمان
بهار
4 سال قبل
Reply to  Amir

سلام خسته نباشید من از بچگی به هرچیزی فکر کنم از بین می ره یا یه بلائی سرش میاد مثلا به یه شیشه یه لحظه نگاه کنم ولی عمیق اون میشکنه البته نا خودآگاه بیمارستان نگاه کنم چندروز بعدش میرم اونجا نه برای خودم برای نزدیکانم کلا همه چیزای منفی و بد اتفاق می افته خیلی زیاد بود فقط تونستم یکم خیلی کم کنترلش کنم اکثر اتفاقا رو خوابشو میبینم دوبار وقتی قرآن میخوندم یه بوی خیلی خوب یه بوی عالی و خیلی خاص به مشامم خورد طولانی هم بود حتی بار اول تا دوروز بعدش این عطر خوب می… بیشتر »

بنیامین خداداده
مهمان
بنیامین خداداده
6 سال قبل

سلام.من از یه سایتی آموزش تلکینزی دیده بودم با یک شکل هندسی خاصی انجام میشد.توی تمرین نوشته بود برای به حرکت درآوردن اون شکل هندسی اول باید مدیتیشن انجام داد بعد رفت سراغ تلکینزی.من بعد از سه روز تونستم تلکینزی انجام بدم اما اون شکل هندسی رو نمیتونستم کامل بچرخونم.در این زمینه دوتا سوال دارم.یکی اینکه آیا تلکینزی ما در همین حد است که مقدار کمی بتونم جسم رو تکون بدیم یا قابل ارتقا هم هست؟دوم اینکه من بدون مدیتیشن هم میتونم حرکتش بدم،مهم نیست انجامش نمیدم یا حتما باید انجام بشه؟از اینکه مطالب ماورایی رو رایگان در اختیار ما… بیشتر »

بنیامین خداداده
مهمان
بنیامین خداداده
6 سال قبل
Reply to  admin

باشه فقط یه مشکل ایجاس اینه که چطور فیلم بذارم؟یا باید برای شما بفرستم بعدش شما یذارینش توی سایت؟بهترین سایت از نظر ماورایی فقط سایت شماست بقیه ادای شماهم نمیتونن دربیارن.

شهنام
مهمان
5 سال قبل

میخواستم بدونم برای پرواز کردن و نامرئی شدن کدوم چاکرا ها باید فعال بشن؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  شهنام

با سلام. در مورد نامرئی شدن اطلاعی ندارم ولی برای پرواز بهتراست مدیتیشن TM را انتخاب کنید. فقط یک چاکرای تنها نمیتواند چنین تواناییهایی بیاورد

شهنام
مهمان
5 سال قبل

برای قدرت القای فکر به جز باز کردن چشم سوم راه دیگری هم هست؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  شهنام

با سلام. بله پست هیپنوتیزم از راه دور را سرچ و مطالعه بفرمایید.

سارا
مهمان
سارا
5 سال قبل

چرا بعضی چیزا فقط یک یا دوبار اتفاق میفتن؟چه تو خواب چه تو بیداری همش یه اتفاقه؟و باید بهش بی توجه بود و ازش گذشت؟ مثلا چند ماه پیش،تو بیداری،یه شب که تو حیاط بودم،یکی رو دیدم. بنظرم روح بود،نزدیکم بود و درست مقابلم ایستاده بود. فرض کن تو یه صفحه ی سیاه،با مداد سفید،تصویر یه آدمی رو بکشی،البته بدون جزئیات،فقط محیطشو،درحدی که معلومه آدمه. منم تو تاریکی شب خطوط سفیدی که شبیه تن آدم بود دیدم. بدنش نامرئی بود،البته فقط چند لحظه بود. داشتم فکر میکردم روح مرده بوده؟ یا یه بنده خدایی که برون فکنی میکنه؟! یا دو… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  سارا

با سلام. مشکل تجربه های ماورایی همین اتفاقی بودن رخداد آنها است و کسی نمی تواند ادعا کند هر روز و هر لحظه می تواند به اراده خودش تجربه ماورایی داشته باشد (مگر آنکه مرتاض باشد). عده ای ممکن است تنها هر چند ماه یک بار تجربه های این چنینی داشته باشند و بعضی هم تا آخر عمر چیزی نمی بینند که این به توانایی های روحی و شانس هم بستگی دارد.

سارا
مهمان
سارا
5 سال قبل

چه جوابی! ممنونم

سالار
مهمان
سالار
5 سال قبل

من قدرت زیادی در تشخیص احتمالات دارم به طور مثال بیش از ۹۰% اوقات شیر یا خط را تشخیص می دم و یا حتی دوستم با ۳ سکه اینکار را کرد و من بازهم به طور عجیبی کاملا حدس درست زدم.
آیا این می تواند یک قدرت باشد و من برای گسترش این باید چکار کنم؟
ممنون

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  سالار

با سلام. در پست آموزش تله پاتی اعدادی روش برای تقویت بیشتر مهارتتان نوشته است.

Alii
مهمان
Alii
5 سال قبل

من همه ی این ها رو بجز پرواز رو داشتم ولی وقتی اطرافیانم فهمیدن اکثرشون رو از دست دادم

paris
مهمان
paris
5 سال قبل

سلام,معنی شکل Y بصورت اشعه ایکس در ذهن چیه؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  paris

با سلام. معنای این سمبل را نمی دانم ولی معمولا وقتی اهمیت پیدا می کند که به کررات دیده می شود.

Abolfazl
مهمان
Abolfazl
5 سال قبل

سلام و درود آیا میشه همه ی قدرت های ماورایی روباهم داشت ؟آیا قدرت ماورایی سفر در زمان وجود داره ؟ اگه میشه من میخوام سیر تا پیازشو بدونم قدرت ماورایی چی هستو از کجا میادو و غیره کلا همه چیشو ممنون میشم

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Abolfazl

با سلام. معمولا حتی اگر چند قدرت در یک فرد وجود داشته باشد تنها تعداد محدودی از آنها در او غالب هستند.

سارینا
مهمان
سارینا
5 سال قبل

استاد شما یک مدیتیشن اصولی درست برام توضیح میدید چون اغلب مدیتیشن ها رو اصول درستی نیست

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  سارینا

با سلام. از این لینک آغاز کنید.

سارینا
مهمان
سارینا
5 سال قبل

استاد ببخشید من زیاد سوال میپرسم روح در زمان خواب در کدام عالم قرار داره؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  سارینا

بسته به درجه تعالی خود می تواند از جهان های پست تا ملکوت و … را سیر کند ولی عموما چند سانت در بالای بدن قرار دارد.

نازنین
عضو
5 سال قبل

سلام . یه سوالی هنوز هم ذهن من رو به خودش مشغول میکنه . زمانیکه دوم دبستان بودم در سه زمان مختلف وبا فاصله های زمانی یکی دوماهه ، درباره مرگ تمام اعضای یه فامیل دور که در تابستان قرار بود اتفاق بیوفته ودر تصادف فقط یک پسرشان زنده میماند و همه اعضای خانواده میمردند به من گفته میشد . من با گوشهام میشنیدم و حس میکردم. یکبارش رو به مامانم گفتم و اون شدیدا تاکید کرد که به کسی چیزی نگم چون این فکر رو میکنن که ما بدخواه اونها هستیم .چند ماه بعد متاسفانه این اتفاق افتاد.بعد از… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  نازنین

با سلام. شنیدن صداهای غیبی از دسته غیب شنوایی است که به چاکرای گلو در سطح اختری مرتبط است. اگر کودک بوده اید مسئولیتی نداشته اید ولی بهتر است وقتی از خبر بدی آگاه می شوید یا به دلتان بد می افتد صدقه بدهید تا رفع بلا شود.

Amin
مهمان
5 سال قبل

درود.خسته نباشید ببخشید رویا بین جزء قدرت های ماورایی اگه هست میشه لطف کنید بگین برای پیشرفتش باید چه کاری کرد؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Amin

با سلام. رویابینی به خودی خود توانایی ماورایی نیست و قدرت طبیعی ذهن انسانی است که بر روی آگاهی خود کار کرده. البته می تواند واسطه انجام کارهای ماورایی مثل ملاقات با موجودات دیگر و یا دیدن آینده شود. روش های مختلفی در سایت برای تقویت قدرت رویابینی آورده شده که اگر کلمه رویابینی یا خواب روشن را در بخش جستجوی سایت سرچ کنید آنها را می آورد. موفق باشید.

Amin
مهمان
5 سال قبل

از جواب خوبتون سپاس گزارم

Shadow M.A
مهمان
Shadow M.A
4 سال قبل

سلام.من چند تا از این قدرت ها رو دارم. چطوری به والدینم بگم که باورم کنن.و یه سوال دیگه.چطوری از این قدرت هام مطمئن شم. بعضی وقتا فکر می کنم که توهمه لطفا سریع به سوالاتم پاسخ بدین

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Shadow M.A

با سلام.
دلیلی ندارد به والدین خود بگویید مگر اینکه دانش کافی در مورد ماورا داشته باشند. در مورد سوال دوم به این پست مراجعه نمایید.
موفق باشید

Shadow M.A
مهمان
Shadow M.A
4 سال قبل

اخه من تقریبا یک سال پیش تونستم یه چیز کاملا واقعی رو ببینم ولی تا دفعه ی بعدیش خیلی فاصله افتاد فکر کردم توهمه ولی با اون تمریناتتون خیلی بهتر شده ممنون از سایت خوبتون و همچنین شما

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Shadow M.A

با سلام.
ممنون از توجه و لطف شما.
اگر با افزایش میزان تمرینات، تجربه های شما بیشتر می شود در این صورت به احتمال زیاد تجربه ماورایی است چون توهم اشکال مغز و ذهن است و بحث جدایی دارد.
موفق باشید

Shadow M.A
مهمان
Shadow M.A
4 سال قبل

درباره ی خوناشام ها و گرگینه ها هم اگه چیزی می دونید برام توضیح بدید

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Shadow M.A

با سلام.
این موارد چندان واقعی به نظر نمی رسند و نمی توانیم در مورد آنها چیزی بازتاب دهیم.
موفق باشید

Shadow M.A
مهمان
Shadow M.A
4 سال قبل

سلام ببخشید استاد دوباره مزاحم شدم من امروز داشتم تمرین می کردم چشامم بسته بودم اول که چشمامو بستم یه موجود خیلی واقعی با چشای بنفش دیدم وسطای تمرین فقط یه چشمو دیدم که قرمز بود دور چشم یه هاله ی سیاه بود وسط چشم مشکی بود ولی توی اون یه نقطه ی قرمز بود خیلی مغزمو مشغول کرده می تونید برام توضیح بدید اگه میشه ممنونم

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Shadow M.A

با سلام.
اگر تمرینات چشم سوم انجام می دهید دیدن تصاویری مثل چشم و رنگ های مختلف عادی است.
موفق باشید

P
مهمان
P
4 سال قبل

سلام نمیدونم مطالب این سایت درسته یا نه ؟ نمیدونم چند درصد آدم ها به این مسائل اهمیت میدن اما دوستان قدرت ذهن وجود داره ولی انتظار نداشته باشید که سریعا و بلافاصله این قدرت ها رو کسب کنید . سخته باید براشون تلاش کنید من خودم به شخصه خیلی از این قدرت ها رو که به عنوان ماورایی یاد میکنند اما در اصل کنترل دقیق روی ذهنه رو داشتم و دارم هیچ وقت با کسی درمورد این موضوع صحبت نکردم چون فکر میکنن آدم از نظر روانی مشکل داره خیلی ها چون قابلیت هایی شبیه به قابلیت های شمارو… بیشتر »

Mostafa
مهمان
4 سال قبل

سلام راستش من از جن و اینا میترسم ولی دوست دارم قدرت های ما فوق بشریمو فعال کنم من گاهی اوقات میتونم یک اتفاقیو یکی دو دقیقه جلو تر پیش بینی کنم و یا گاهی اوقات میتونم پس ذهن افراد رو بخونم میتونم حس افراد رو در بعضی مواقع درک کنم چه تمریناتی رو پیشنهاد میکنید؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Mostafa

با سلام
به این پست مراجعه نمایید.
موفق باشید

Tina
مهمان
Tina
4 سال قبل

استاد میشه یه تمریناتی بگی که بتونم قدرتمو تقویت کنم

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Tina

با سلام.
لطفا به این پست مراجعه شود.
موفق باشید

Megan
مهمان
Megan
4 سال قبل

سلام روشی هست که بشه به خواب طولانی مثلا یکی دوهفته رفت(مثل کما) و بعد سالم برگشت؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Megan

با سلام.
اطلاعی در این زمینه ندارم و فقط می دانم مراقبه گرهای حرفه ای می توانند این کار را انجام دهند.
موفق باشید

سورنا
مهمان
سورنا
4 سال قبل

دلم میخواد چنتا از این قدرتا و داشته باشم
نبخاطر خود قدرت میخوام ببینم با داشتنشون عوض میشم میرم دنبال مادیات ؟؟
خیلیا میگن نه عوض ک نمیشک یعنی بد ب همه مشکل دارا کمک میکنم
پلنگ کشتن راحته دمشو میگیری میزنیش زمین

ثریا
مهمان
4 سال قبل

سلام وقتتون بخیر چندسال پیش تونستم ب طور اتفاقی و در لحظه هم پیشگوئی کنم هم از گذشته یک دوست بگم که درست بود تعجب کردم و ترسیدم چون یک صدای مرد تو ذهنم اینهارو بهم میگفت و دیگه بهش فک نکردم تا دو سه سال بعدش دوباره این اتفاق افتاد و یک مرد تو ذهنم باهام حرف میزد و گذشته و حال رو میگفت.چهارسال پیش هم یک بچه رو از راه دور شفا دادم از طریق تمرکز اونهم بخاطر گفته های اون مرد عجیب تو ذهنم بنظرتون این یعنی چی و چیکار کنم که راه درست باشه قبلا یه… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  ثریا

با سلام.
احتمالا شما دارای قدرت غیب شنوایی هستید. اگر این صدا جز سخنان خوب و سازنده چیزی به شما نمی گوید بنابراین دلیلی ندارد حتما یک جن مزاحم باشد بلکه می تواند راهنمای شما و موجودات مثبتی که قصد رساندن خیر از طریق شما به دیگران را دارند و از شما به عنوان مدیوم روحی استفاده می کنند باشد. قدرت شفادهندگی از طریق مدیومی هم ممکن است و می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به این پست مراجعه نمایید.
موفق باشید

Mhds
مهمان
Mhds
4 سال قبل

سلام ، وقتتون بخیر
میخواستم بدونم دیدن لحظه هایی از اینده در خواب و دیدین روح در خواب میتونن جز انرژی ها باشند؟؟؟
و اینکه برای اینکه بتونیم قدرت هایی مثل تله کینزی و , و کنترل روی عناصر رو فعال کنیم باید چه کارهایی انجام بدیم؟؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Mhds

با سلام.
بله رویاهای صادقه هم از این دسته هستند.
در مورد تست قدرت های ماورایی اگر دسترسی دارید به این پست مراجعه نمایید.
موفق باشید

Pariya
مهمان
4 سال قبل

سلام من قدرت پیش بینی آینده و دارم و حتی میتونم دست کاریش کنم و حتی نمره امتحانام از قبل بدونم
تله پاتی را به صورت پیشرفته انجام میدم
گاهی وقت ها عناصر طبیعی و میتونم کنترل کنم مثل آب و هوا
و یه سوالی داشتم چطوری میشه زمان و کنترل کرد؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Pariya

با سلام.
نمی توان گذر زمان را به طور مطلق و برای بقیه هم تغییر داد ولی می توان درک گذر زمان را برای شخص خود تغییر داد (به این پست مراجعه شود).
موفق باشید

Mhds
مهمان
Mhds
4 سال قبل

اگه بخوام دیدن رویاهارو کنترل کنم و بیشتر بهش تسلط داشته باشم باید چیکار کنم؟؟؟
سپاس

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Mhds

با سلام.
لطفا به این پست مراجعه شود.
موفق باشید

حسین
مهمان
حسین
4 سال قبل

قدرت های ماورایی خیلی زیادی در شما هست تنها و تنها کاری که باید انجام دهید انسانی خوب و خدا شناس باید باشید من خودم شخصا ده قدرت ماورایی قدرتمند دارم فقط کافیه ادمی خوب و مهربان و خدا پسند باشید

sana
مهمان
4 سال قبل

سلام.من هميشه تو مدرسه وقتي ميخواستم درس جواب ندم يه جورايي سعي ميكردم رو ذهن معلمام تمركز كنم و يه جورايي ي كاري كنم كه از من نپرسن و وقتي اينكارو مي كردم هيچ وقت نميپرسيدن ازم،اين هميشه بوده تا اينكه اين چند وقته يه چيزايي حس مي كنم.وقتي قراره يه اتفاق بدي بيفته حس ميكنم يه نيرويي يه چيزي توي قلبم حس ميكنم مثل شوك و بعدش ضربان قلبمو احساس ميكنم و قلبم تندتر ميزنه و چند ساعت بعد يه اتفاق بد ميفته.يا مثلا خواهرم يه دوستي داره كه من تابه حال نديدمش ولي يه شب خوابشو ديدم و… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  sana

با سلام.
این قدرتها ترکیبی از القای فکر، غیب دانی، غیب لمسی و داشتن توانایی دیدن رویاهای صادقه و غیب شنوایی است که در مورد هر کدام می توانید در سایت سرچ کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید. مورد آخر احتمالا مربوط به حالات اولیه برون فکنی است که در زمان مراقبه عمیق هم رخ می دهد.
موفق باشید

sana
مهمان
4 سال قبل

من واقعا خيلي دنبال علل اين احساساتم بودم و به نظرم براي يه نوجوان ١٥ساله خيلي عجيب بود.اما الان كمال تشكر رو دارم از سايت خوبتون و وقتي كه ميذاريد.

sana
مهمان
4 سال قبل

سلام ببخشيد من دوباره مزاحم شدم.من اين چند وقت اخير هر ادمي كه مي بينم ازش يه چيزي مثل انرژي مثبت و منفي مي گيرم.قشنگ متوجه ميشم يكي انرژي اي كه به من ميده منفيه يكي مثبت.اين دقيقا چيه؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  sana

با سلام.
احتمالا غیب لمس باشید.
موفق باشید

Mhds
مهمان
Mhds
4 سال قبل

سلام استاد
میشه لطفا یه پست درباره ی باز کردن هر هفت چاکرای بدن(به ترتیب) بهم معرفی کنید؟
ممنونم

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Mhds

با سلام.
لطفا به این پست مراجعه شود.
موفق باشید

Zahra
مهمان
Zahra
4 سال قبل

ببخشید دوباره کامنت گذاشتم ولی من هرچی تو اینترنت گشتم در مورد تکون خوردن گوشام چیزی پیدا نکردم ..من وقتی رو ی چیزی یخورده تمرکز دارم از ی طرف دیگر صدای کوچیکی میاد سریع کاملا حس میکنم ک گوشام به طرف صدا تکون میخورن و نمیدونم چرا اینجوریه وقتیم ک ترسیدم یا استرس دارم بیشتر میشه..در واقع یکم دقت کردم واقعا گوشام کاملا تکون نمیخوره فقط یذره تکون میخوره ولی همین یذره برام خیلی زیاد ب نظر میاد اگه اطلاعی در موردش دارین بهم بگین مرسی و بازم ممنون از سایتتون:)

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Zahra

با سلام.
برخی افراد بنا به نحوه تکامل نیاکانی خود قادر هستند عضلات گوش خود را به صورت اختیاری تکان دهند که البته این مسئله در بین جمعیت های انسانی نادر است.
موفق باشید

Mehrsa
مهمان
Mehrsa
4 سال قبل

سلام خسته نباشید من از بچگی هر چیزی که دوست داشتم و بدون اینکه بخوامش تو کمتر از یک هفته به دست میاوردم اینقدر زیاد بود تو زندگیم که طبیعی شده بود و فکر میکردم قدرت جذب بالایی دارم هرچی بخوام بی بروبرگرد اتفاق میوفته ولی جدیدا در مورد چیزای دیگه ام دارم بی نهایت زیاد میبینمش مثلا به یه فیلم فکر کنم کمتر از ۱۰ دقیقه بحث همون فیلم پیش بیاد یا مثالای بی نهایت زیاد هر روز داره برام اتفاق میوفته حتی یه دوست خیلی قدیمی و تو خواب دیدم که خودم تا یه مدت فکر کردم اون… بیشتر »

سینا تقی نژاد (مسئول روابط عمومی)
ادمین
Reply to  Mehrsa

سلام
چند تجربه اول شما نشانه جذب بالا و چیزهایی مثل تجربه فیلم می تواند به خاطر تله پاتی یا پیشگویی باشد. حالت آخر برای کسانی که رویاهای خیلی شفاف دارند زیاد اتفاق می افتد یعنی گاهی اوقات فرق خواب و واقعیت را متوجه نمی شوند و فکر می کنند خواب آنها در واقعیت اتفاق افتاده. نوشتن خواب به تمایز آنها کمک می کند و مطمئن می شوید آن چیزهایی که دیده بودید در خواب اتفاق افتاده نه بیداری.

مینا
مهمان
مینا
3 سال قبل

قدرتی که بشه از دست شاخه کیاه ها رو پرتاب کرد هست؟

سینا تقی نژاد (مسئول روابط عمومی)
ادمین
Reply to  مینا

سلام
متاسفانه منظور شما را متوجه نشدم

ستایش.ب
مهمان
ستایش.ب
3 سال قبل

سلام. وقت بخیر. چجوری غیب بینی نوع ضعیف رو تقویت کنم؟ یعنی از چی شروع کنم؟

سینا تقی نژاد (مسئول روابط عمومی)
ادمین
Reply to  ستایش.ب

سلام
برای تقویت غیب بینی لازم است که ابتدا همه چاکراها باز باشند و سپس چشم سوم را بیشتر فعال کنید مثل روش های تنفس سایشی.

ناشناس
مهمان
ناشناس
3 سال قبل

سلام ببخشید من بعضی اوقات احساس میکنم یکی لمسم می‌کنه یا به صورتی که انرژی یهو یه جای بدنم جمع میشه. و اصولاً هرچیو که از ته دل بگم حالا چه آرزو چه نفرین اتفاق نیفته. خیلی کمک بعضی اوقات صدا میشنوم که کسی صدام می‌کنه اما در صورتی که کسی اصلا صدام نکرده. با بعضی افراد محدود هم تله پاتی مثلاً بیرون میرم خواهرم به چیزی فک کنم و بگه کاش مثلاً زنگ بزنم بخره قبل از اینکه بگه من بدون هیچ دلیلی اون وسیلرو میخرمش البته همیشه هم نیست. از طرفی من از بچگیم چیزهایی رو می‌دیدم که… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  ناشناس

با سلام اگر بیشتر چیزهایی که دیده اید واقعی باشند دلیلی ندارد که آن را به حساب بیماری بگذارید چون افرادی که مشکل روانی دارند توهماتی می زنند که در عالم بیرون از ذهن واقعیت ندارد ولی شما چیزهایی را تجربه کرده اید که افرادی غیر از شما هم شاهد آن بوده اند. احتمالا مدیوم مادرزادی هستید. چون بیشتر این توانایی ها را به طور ذاتی داشته اید روش های کنترل کردن آن را نمی دانید و اذیت می شوید. اگر خواستید این دریافت ها کمتر شود از خودبرتر خود بخواهید اطلاعاتی که به درد شما نمی خورد را سانسور… بیشتر »

.....
مهمان
.....
3 سال قبل

با سلام
من نزدیک به یک ساله که ساعت مچیم با اینکه باطریش رو چند بار عوض کردم بازم بعد از مدت کوتاهی خواب میره و حتی حدود دو یا سه ماه که ساعت دیواری اتاقم مه بالای سرم هست هم خواب میره میخواستم بدونم که این ایا جزء قدرت های ماورایی حساب میشه یا نه اگه که اره چطوری می تونم این قدرتم رو افزایش بدم

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  .....

با سلام
افرادی که میدان مغناطیسی قوی دارند معمولا در کارکرد وسایلی که با جریان الکتریسیته کار می کنند اختلالاتی ایجاد می کنند. خود این به تنهایی قدرت نیست ولی می توانید جهت دهید مثلا انواع کینزی ها و کارهایی که به داشتن جریان انرژی زیاد وابسته است مثل پرواز روح که البته در کنار آن باید مهارت های دیگر خود را نیز تقویت کنید.
موفق باشید

Kimiya
مهمان
Kimiya
3 سال قبل

سلام ببخشید دوباره مزاحمتون میشم
قدرت جادویی هم هست که بشه چیزی رو به وجود اورد؟ مثلا اینکه بخوام پول بسازم یا هرچیز دیگه فقط اینکه بخوام خودم به وجودش بیارم یا مثلا خلقش کنم
همچین قدرتی داریم؟
و همچنین یه سوال دیگه؛ میشه مرده رو زنده کرد؟

سینا تقی نژاد (مسئول روابط عمومی)
ادمین
Reply to  Kimiya

سلام
بله وجود دارد و گفته می شود اساتیدی در هند می توانند این کارها را انجام دهند ولی چگونگی آن را نمی دانم. احتمالا ریاضت ها و تمرین های طولانی مدتی را می طلبد. زنده کردن مردگان در بین هندو ها در حد زنده کردن پرندگان برای چند دقیقه و یا انسان ها که به رقص مردگان معروف است دیده شده ولی به نظر می رسد قدرت باز گرداندن روح به بدن را ندارند و فقط تحرکی چند دقیقه ای به آنها می دهند.

Kimiya
مهمان
Kimiya
3 سال قبل

پس میشود به من بگویید که اسم این قدرت چیست؟

سینا تقی نژاد (مسئول روابط عمومی)
ادمین
Reply to  Kimiya

سلام
اسم دقیق آن را نمی دانم. اگر شد مطلبی در سایت در مورد آن تهیه می شود.

محمد
مهمان
محمد
3 سال قبل

سلام من یه دوست داشتم میتونست از چشم بقیه افراد ببینه و من امتحان کردم و به هر چیزی نگاه میکردم میتونست بگه! این چه قدرتیه و چجوری منم به دستش بیارم ؟ -برای من خیلی پیش میاد که به یه چیزی فکر میکنم یا تو تلویزیون میبینم تو دنیای واقعا میبینمشون مثلا به تریلی فکر میکنم میبینمش یا مثلا به یه چیزی فکر میکنم تو تلویزیون میبینمش این چه قدرتیه و چجوری تقویت کنم و بتوانم به صورت ارادی ازش استفاده کنم؟؟؟

سینا تقی نژاد (مسئول روابط عمومی)
ادمین
Reply to  محمد

سلام
نمی دانم اسم این قدرت چیست شاید ترکیبی از قدرت های دیگر باشد. یکی از راه های ساده برای خواندن فکر دیگران این است که خود را جای آنها بگذاریم. شاید اون هم این کار را کرده است. مورد شما هم احتمالا آینده بینی یا غیب دانی است.

Donya
مهمان
Donya
3 سال قبل

سلام به عوامل خوب سایت ارنوشا خسته نباشید. راجب پرورش قدرت های روح سوال داشتم که چطوری میتونیم تقویتش کنیم؟ مراقبه پست های مربوط اون خوندم زیاد تمایلی ندارم به انجام شون بیشتر برام شکل اتعیست های بی خدا میاد یا جادوگرانی که با مونترا هایی خدایان هندی اینکار میکنند. از نظر عبادتی راه های پیشرفت چگونه است؟ من نماز های یومیه میخونم و گاهی هم نماز شب و قران. سعی میکنم گناهان کمتری انجام بدم حتی دروغ حتی قضاوت حتی سرکارگذاشتن حرف اضافه زدن بیشتر هم کمک مردم میکنم بابت دانشی که دارم هزینه ای نمیگیرم. مراقبه هم قبلا… بیشتر »

سینا تقی نژاد (مسئول روابط عمومی)
ادمین
Reply to  Donya

سلام
مراقبه فقط قرار نیست با نشستن در حالت لوتوس و گفتن مانترا باشد. سعی کنید نمازهای خود را به دقت و بدون حواس پرتی بخوانید. نماز شب هم در افزایش ارتعاشات بسیار موثر است. شب وقتی می خوابید تا آنجایی که هنوز به خواب نرفته اید ذکر بگویید. اینها به پرواز روح غیر ارادی کمک زیادی می کند. روزه و کم خوری هم همین طور به طوری که جایگزین پاکسازی چاکراها است.

mahnaz
مهمان
mahnaz
3 سال قبل

سلام ، ببخشید ایدیتون رو میدید، چندتا سوال داشتم.
من نویسنده‌ام و میخوام یه داستان شروع کنم نیاز به اطلاعات دارم.
اگه دوست داشتید.

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  mahnaz

با سلام
طبق قوانین سایت، نمی توان ارتباط خارج از سایت برقرار کرد ولی اگر سوالی داشتید می توانید از همین بخش کامنت بپرسید تا پاسخ داده شود.
موفق باشید

نیلا
مهمان
نیلا
3 سال قبل

سلام من میتونم تو خوابم بعضی وقتا آینده و گذشته رو ببینم مثلا یه بار تو خواب دیدم با خانوادم رفتیم خونه زنی که پدرم قبل از مادرم دوست داشت باهاش ازدواج کنه..درصورتی که اصلا من نه این خانمو دیده بودم و نه ماجرا رو میدونستم…ولی خوابشو دیدم ..حالا ماجرا اتفاق نیوفتاد ولی من یه چیز از گذشته فهمیدم..

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  نیلا

با سلام
جالب است. اگر مشاهدات شما واقعی بوده نیاز است که راز دار هم باشید تا این توانایی ها از دست نرود.
موفق باشید

kimiya12
عضو
3 سال قبل

سلام خسته نباشید چندتا سوال داشتم یک اینکه بُعد های فرازمینی(ماورایی) واقعیت دارند؟(جایی که موجودات دیگر زندگی میکنند) دوم اینکه قدرتی هست که بشه این بُعد هارو دید و به آنها سفر کرد؟اگه چنین قدرتی هست میشه اسم آن رو بگویید و بگویید که چگونه این قدرت را بدست بیاورم تا بتونم به آنها سفر کنم؟(چه چاکراهایی باید فعال باشد و اینکه چه کار باید بکنم) سوم اینکه چگونه به یک جایی که میخواهم بروم پورتال باز کنم؟(کلا چطوری میشه یک پورتال رو باز کرد چه راه و روش هایی برای بدست اوردن این قدرته) *لطفا به همه سوالاتم پاسخ… بیشتر »

kimiya12
عضو
3 سال قبل

سلام مجدد
نه منظورم از پورتال این نبود منظورم این بود که چگونه اگه بخوایم به جایی بریم به سرعت به مقصد برسیم آیا راهی هست؟
اما میخواستم هم اطلاعاتی درباره دروازه های بین این دنیا و عوالم دیگر هم بدانم میشود توضیح دهید که آنها دقیقا چیستند و راه باز کردن و سفر کردن به آن مکان ها چیست *فقط برای اطلاع*؟
چه قدرتی باید داشته باشیم و چه چاکراهایی باید فعال باشد؟

نازنین
عضو
1 سال قبل

ردا ی سیاه ، ایا امروزه روشهای علمی برای اندازه گیری این پدیده ها وجود داره؟

رفتن به نوار ابزار