قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس آموزش وردپرس

مسیر درست و اسلامی برای بدست آوردن قدرت ماورایی (نوشته ناشناس)

تجربه ماورا
تجربه ماورا – گسترش کالبد اولیه (نوشته Annihilation)
آبان ۱۰, ۱۳۹۸
تجربه ماورا
تجربه ماورا – پرواز بر فراز خانه (نوشته digar hayat)
آبان ۱۰, ۱۳۹۸

مسیر درست و اسلامی برای بدست آوردن قدرت ماورایی (نوشته ناشناس)

تجربه ماورا

مسیر درست و اسلامی برای بدست آوردن قدرت ماورایی (نوشته ناشناس)

اگر در رابطه با متافیزیک برای آنکه بتوانید به قدرت های ماورایی دست پیدا کنید تحقیق کرده باشید. احتمالا تا حدودی نا امید شده اید که در این دنیا تقریبا تمام کسانی که می خواهند شما را تشویق به فعالیت های متافیزیکی کنند؛ به صورت مستقیم و غیر مستقیم از شیطان پرستی و گاهی فراماسونری تبعیت می کنند. خودتان می توانید در رابطه با ارتباط یوگا با شیطان پرستی ، کابالیسم با شیطان پرستی و و ده ها فرقه ی بزرگ و کوچک دیگر که به صورت رسمی و غیر رسمی فعالیت می کنند میکردند منقرض شدند تحقیق کنید بعضی از آنها در ابتدا وعده ی رسیدن به خدا و رسیدن به نور الهی به شما میدهند و به شما دستور انجام تمریناتی را می دهند که در ظاهر مثبت به نظر می آید گاهی آن ها برای اثرات منفی که بر روح و روان شما می آورند دلیل می آورد. مثلا بخشی از تمرینات و دستورات فرقه ی انحرافی حلقه را بیایید تشریح کنیم. در حلقه تمریناتی را انجام می دهید که جن به بدن شما وارد می شود و استاد یا تمریناتی که در حال انجام آن هستید می گویند جن و… دارد از بدن شما خارج میشود اما در واقعیت جن دارد به بدن شما وارد میشود!! به شما میگویند تابلوی ۴قل آیت الکارسی و ان یکاد… نباید در خانه ی تان باشد چون آیات قرآن نباید جدا باشند اما در واقعیت دلیلش این است که شیاطین و جن های کافر علاقه ای به آیات مذکور ندارند! اشخاصی در این حلقه بودند که با انگیزه ی رسیدن به خدا وارد برخی فرقه ها شدند و به شیطان رسیدند و جن ها در حدی به آنها تسلط داشتند که دچار حملات پانیک می شدند شب تا صبح بیدار بودند و نمی خوابیدند فکر خودکشی می کردند افسردگی شدید داشتند و… .
کسانی که خیلی دیگران را تشویق به باز کردن کورکورانه ی چاکرا ها میکنند بدانند حتی اگر با موفقیت انجام شود در برابر شیاطین بی دفاع تر از قبل خواهیم بود.
آیا در ازای این همه راه که برای فروش روح به شیطان و انواع شیطان پرستی برای قدرتمند شدن وجود دارد یک راه انسانی غیر شیطان پرستانه و غیر فراماسونری برای قدرتمند شدن و آرامش و بینش صحیح پیدا کردن به جهان و دستیابی به علوم ماورایی با کمک گرفتن از خدا هم وجود دارد؟ بله
متاسفانه اکثرا نمی دانیم اما با هر کار مثبت و منفی که در زندگی می کنیم حق تداخل فرشتگان و جن ها(اکثرا شیاطین) را در زندگیمان به آنها می دهیم. و آنها ممکن است تا روزها و مدت ها به دلیل انجام آن کارمان بتوانند به ما سود برسانند و یا به ما آسیب بزنند. اما مسئله اصلی این است که آیا ما می دانیم چه راهی را باید طی کرد تا به بهترین نحو بتوانیم شیاطین و طلسم ها و بعضی جن ها را از خود دور ساخته و ملائکه ی خیر را به خود نزدیک کنیم؟ بله اسلام
انجام دادن واجبات دستورات اسلامی و انجام دادن واجبات و بعضی مستحبات، انجام ندادن مکروهات و حرامات برای مدت طولانی چند ماه می تواند (همچنین شب بیداری نکردن _ پر خوری نکردن _ نخوابیدن بین اذان صبح تا طلوع آفتاب و برنامه غذایی که به بدن آسیب نمی زند…و چیز های دیگری که تا به حال در رابطه با آنها چیزی شاید نشنیده باشید.) ما را از شر شیاطین حفظ می کنند و باعث می شوند در پناه خداوند برویم. اما آیا کسانی این مسیر را پیموده اند؟
بله یاران امام حسین در صحرای کربلا هر کدام گاهی ۱۰۰ نفر یا ۷۰ نفر را حریف بودند آیا میتوان گفت آن ها صرفا مهارت داشتند!؟ آیا کندن در خیبری که توسط چندین نفر باز می شده توسط حضرت علی (ع) فقط با یک دست فقط با در نظر گرفتن نیروی بدنی کاری شدنی است؟
آنها قدرتشان را از خدا می گرفتند شاید برای بعضی از ما اسلام یک دستوراتی باشد که ما را از رفتن به جهنم باز می دارد و ما آن را از ترس انجام دهیم. اما بعضی از آنها به اسلام به چشم نوعی معامله با خدا که با آنها در این دنیا قدرت میدهد می دیدند.
شاید فکر کنید با چله نشینی در اماکن مقدس و کار هایی مانند آن بتوان به قدرت های معنوی به صورت قابل توجهی دست یافت تا اینکه کسی بخواهد در جامعه زندگی کند. در حالی که کسی که قدرت ماورایی را با زندگی در جامعه و عمل کردن به اسلام می کند بسیار قدرت بیشتری می گیرد تا کسی که در محلی بوده است که در شرایط گناه کردن قرار نگرفته که بخواد گناه کنه. متاسفانه در جامعه ی ما بعضی گناه ها را نکردن و بعضی واجبات را انجام دادن چیز بسیار غیر پذیرفته ای است. و اگه مدت زیادی تو جامعه گناه نکنیم قدرت بسیار بیشتری می گیریم تا وقتی که فقط می خواهیم تو محیطی که هیچ گناهی بهمون پیشنهاد بشه فقط ذکر بگیم و عبادت کنیم.
گناه نکردن به مدت چند ماه و انجام دادن زندگی معمولی همزمان برای رسیدن به قدرت ماورایی اصلا کار آسانی نیست باید به شدت روی شخصیت و چیز های دیگر کار شود که شخصی بتواند جلوی افراد زیادی گناهی نکند. یک گناه می تواند مراقبه ی چند روزه ی ما را خراب کند.و همچنین با گذشت زمان انسان هر چه قدرت بیشتری بگیرد غرور بیشتری می گیرد که منجر می شود انسان ظالم شود و مراقبه به هم بخورد. با استفاده از قدرتی که خدا به انسان داده نمی توان به کسی که بیگناه است ظلم کرد و فعالیت شیطانی انجام داد. با استفاده از قدرتی که بعضی ها با شیطان پرستی می گیرند نمیتوان کار خیر کرد چون در هر دو حالت منبع انرژی موافق با آن کار نیست.
خود هیپنوتیزمی و دگر هیپنوتیزمی و مدیتیشن معمولی اگر درست انجام شود بسیار خوب است. اما برای فعالیت های دیگر پیشنهاد من به شما این است که به جای آنکه روی کار هایی که نمی دانید در آخر به شیطان نزدیک می شوید یا خدا سرمایه گذاری کنید. اسلامی که می دونید مسیر درست هست رو انجام بدید.
و مطلب را به کسانی که میخواهند در رابطه با متافیزیک به منظور دستیابی به این قدرت تحقیق کنند نشر دهید.

همچنین بخوانید:   تجربه از ماورا - بزرگ ترین اشتباه من (نوشته کیا)

 

 

مقالات مرتبط

علی خانی (مشاور سایت)
علی خانی (مشاور سایت)
علی خانی، علاقه مند به حوزه ماورا و موضوعات عرفانی و روحی شرقی و غربی از جمله مدیتیشن، انرژی درمانی، طب سنتی، یوگا، خواب بینی، سفر روح و …
اشتراک
اطلاع از
guest

2 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین
Inline Feedbacks
View all comments
عباس
مهمان
عباس
7 ماه قبل

سلام من با نویسنده این متن علی خانی می خواستم ارتباط بگیریم .
من را می خواستند در انجمن فراماسونری عضو کنند و با طریق جادو اینه و سایه روحم به شیطان فروخته ام می خواستم ببینم کمکی ازشون برمیاد

admin
ادمین
5 ماه قبل
Reply to  عباس

درود
فراماسونری ربطی به شیطان پرستی نداره و حتی ممکنه مسلمان و مسیحی هم عضوش بشن. البته حکمش توی ایران اعدامه و دلایل دیگه برای ممنوعیتش هست. هر کس اون طور گفته که بیا عضوت کنیم و فلان، جنس ساقیش خوب نبوده متاسفانه.

رفتن به نوار ابزار