سلام
علوم غریبه شامل موارد متعددی از مسائل و اسباب نامرئی و خفیه هست که خواسته (در مواردی که فرد با کسب دانش لازم اقدام به اعمالی مثل طلسم نویسی یا رمالی یا کاهنی یا تسخیرات و… میکنه) یا ناخواسته( بهرحال تمامی ما انسانها بدون آگاهی از این مسائل تحت تاثیر هستیم) نوع زندگی و ادراکات و تجارب رو در هر زمینه ای تعیین میکنه.البته این یه تعریف از تعاریف بی شمار این مبحثه که به ذهنم اومد.یه نکته خیلی مهم اینه که ما هر چقدر هم ارادی و با دانش عمیق در پی ایجاد تغییر یا حتی یه تجربه ماورایی باشیم بازهم از فرایندی که در این مسیر انجام میشه تا اون هدفمون رو تامین کنه بیخبریم.مثلا در مباحث ماورایی که لازمش تمرین و رسیدن به قدرت روحی خودمونه مثل مباحث همین سایت ما متوجه تغییرات و ارتعاشات هستیم یا مثلا فعال شدن چاکراها رو در تمریناتمون کمو بیش حس میکنیم ولی تو مواردی مثل نوشتن طلسمات ما یسری حروف و کلمات رو البته با شرایطی دقیق روی کاغذی مینویسیم یا اورادی رو میخونیم حالا تو این پروسه چه وقایعی و توسط چه موجوداتی و اینکه چگونه در حال انجامه رو درک نمیکنیم.گرچه شاید بدونیم مثلا در تسخیر ملک بدوح یا هر موکلی ظاهر شدن ایشان به صورت خاصیه که مختص خودشه ولی اینکه در پشت پرده چه وقایعی رخ میده اکثرا مشخص نیست مگر اینکه شخص خیلی خیلی کارکشته باشه.برای همین متاسفانه اگر یه فرد بی شعوری اقدام به طلسم سیاه شخصی کنه یا اینکه بدون دخالت عامل انسانی ما تحت تسلط در بیاییم متوجهش نمیشیم و این خطرناکه.ولی خیلی موارد و روشهای مختلفی هم وجود داره که خودمونو ایمن کنیم.من سعی میکنم در حد توان و اطلاعاتم موارد صحیح رو در این چند شماره مطالب عنوان کنم.
به طور کلی در این علوم چند دانش رو باید دونست:
علم اعداد و حروف یا همون ابجد که خیلی مهمه
علم نجوم تا حدودی که مسلط به کواکب و تاثیراتشون یا ساعات نجومی یا بحث سعد و نحسی لحظات یا طالع افراد یا طبایع چهارگانه افراد و… باشه یعنی اگه ما یه طلسم محبت رو تو یه زمان یا روزی شانسی بنویسیم و اون لحظه ساعت نحس باشه هیچ اثیری نداره و برخی گفتن نتیجه عکس هم میده.حتی اینکه قلم و کاغذ چه شرایطی داشته باشن نحوه نشستن نحوه نوشتن و… هم باید دونست پس اگر تو اینترنت یه شکل خاصی مثل جداول با حروف یا کلمات مشخص میبینید( اوفاق) که تیتر زده طلسم برای احضار فوری معشوق فکر نکنید یارو فی سبیل ا… گذاشته و اقدام به نوشتنش نکنید.کلا تو این زمینه ها افراد خبیث و بیشرف زیادن.و من خیلی خیلی کم دیدم کسی وارد باشه و بدون منت و بدرستی تمام شرایط رو عنوان کنه.کلا منم منم و هارت و پورت زیاد میکنن و یسری نوشته های کپی پیست شده رو میدن به خورد جماعت.من به شخصه از این جماعت زیاد خوشم نمیاد حالا ناراحتم میشن به یمین و یسارم.چون دیدم چه زندگیها که بهم زدن یا کثافتکاریهای دیگه.پس فرد مورد اعتماد خیلی کمه.
اول از همه جدول ابجد رو یا بگیرید و بعد اسم خودتون به علاوه اسم مادرتون رو به ابجد عددش رو جمع کنید این عدد شاید یجورایی کلید ورود به خیلی چیزا باشه مثلا مسعود پسر سارا
مسعود عدد کبیرش میشه ۱۸۰ سارا میشه ۲۶۲
۲۶۲ + ۱۸۰ = ۴۴۲
تو اسامی خداوند بگردید ببینید کدوم اسم عددش ۴۴۲ میشه اگه بود که هیچ اگه نبود میتونید از دو اسم خدا که مجموع کبیرشون میشه ۴۴۲ استفاده کنید شاید اسمی با عدد ۳۰۶ و اسمی با عدد ۱۳۶ پیدا کنید یا اسمی با عدد ۲۳۲ و اسمی با عدد ۱۱۰ و… کلا دستتون برای انتخاب تو این دو اسمی خیلی بازه فقط دوتا نکته مهم : اول اینکه برخی عقیده دارن که اسم انتخابی خداوند نباید از اسامی جلالی باشد.اسامی جلالی معرف تندی و قهر خداوند هستن مثل منتقم یا قاهر.اگه این اسامی رو انتخاب کنید میگن دچار مشکلات میشین.من صحتشو نمیدونم ولی عقلا باید رعایت کرد.دوم اینه که بنا به دلایلی که تو مطالب بعدی چندتاشو میگم نام هو بسیار مقدس و پر برکته و اولویتتون این باشه که اسمیو انتخاب کنید که با جمعش با هو بشه مثلا همون ۴۴۲ یعنی عدد ۱۱ رو که عدد هو هست رو هم محاسبه کنید و چون اصولا بعد از هو اسم انتخابی ا ل میگیره الف و لام رو هم که میشه ۳۱ لحاظ کنید پس ۴۴۲-۳۱-۱۱
= ۴۰۰ میشه و اسمی پیدا کنید که عددش بشه ۴۰۰ یا دو اسم که جمعن بشن ۴۰۰
مثلا هو القیوم یا هو الحی القیوم که تو این مورد دوتا ا ل باید کم کرد.
با پیدا کردن اسم خدا وند به این روش شما ذکری مخصوص خودتون رو برای زندگی دارید.البته در منابعی ذکر کردن که نام فرد + نام مادر+ عدد طالع فرد و برخی هم مورد های دیگه ای اضافه کردن.
گرچه با این موارد کدی شخصی شده تر بدست میاد ولی من خودم معتقدم بیش از حد شخصی کردنش جایز نیست چون اصولا از تمامی اسامی خدا میشه برای ذکر استفاده کرد حالا ما میخواییم کمی شرایطی رو لحاظ کنیم که خداوند ذکری متناسب به ما بده.ولی این استثناس و استثنا رو نباید وسعت داد.اینطوری ما انگار داریم برای خدا زوری اسمی خیلی خاص و تعیین میکنیم که خدا ازین منیتها بیزاره.ولی اسم خود به علاوه مادر مورد تایید همه علمای این فن بوده و هست.حتی اگه این روش رو نپسندید خود کلمه هو رو میتونید تو همه چی ذکر کنید.دفعات تکرار ذکر به عدد ابجد اسمی باشه که از خدا انتخاب میشه که طبیعتا همون جمع نام و نام مادر میشه.برخی گفتن ممکنه یه ذکری بدست بیاد که عددش خیلی زیاد بشه مثلا بالای هزار تو این مواقع میشه ابجد کبیر رو به ابجد وسیط یا حتی ابجد صغیر تقلیل داد و اون عدد تکرار ذکر باشه.من در این مورد مطمئن نیستم و پیشنهادم اینه که از یه فرد آشناتر به این علوم بپرسید.ذکرتون رو فاش نکنید و هر روز بگید.بهتره شروع از ساعت سعد باشه.یعنی اولین روز ساعتی رو که سعد باشه انتخاب کنید و بعد از شروع هر روز در همون ساعت شروع ذکر رو بگید و اگر روزهای بعدی ساعت نحس بشه مهم نیست چون ذکر شما از ساعت سعد شروع شده و این ملاکه.
با سلام
ممنون از زحمات شما محمد گرامی.
نوع دیگری هم از استخراج نام الهی بر اساس اسم و اعداد ابجد وجود دارد که تنها از نام کوچک استفاده می شود. مدلی که عرض کردید برای بنده جدید و آموزنده بود.
موفق باشید
سلام جناب علی خانی
ممنون از لطفتون.همونطور که قطعا مطلعید روشها و موارد متعددی در علم حروف و اعداد در هر زمینه ای مثل همین مورد که فرمودین وجود داره.موردیم که شما فرمودین رایجه.من خودم اعتقادم به ابجد نام خودم به علاوه ابجد نام مادرم هست.
سلام برای اشخاص دو اسمه به چه صورته .مثلا فردی اسمش در شناسنامه علی هست ولی از کودکی سعید صدا شده .چون اونطور که شنیدم اسمی رو باید در نظرگرفت که مادر شخص صدا میزنه درست هست در این مثال اسم سعید رو باید در نظر گرفت؟
با سلام
تا آنجا که بنده می دانم نام شناسنامه ای را در نظر می گیرند چون نام مستعار حتی جنبه حقوقی هم ندارد و آن طور که در چند سایت مرتبط به دنبال این پاسخ گشته ام متوجه شدم که حتی در قبر نیز انسان را با نام شناسنامه ای صدا می زنند و کاری با نام مستعار او ندارند. البته باز هم نظر شخصی در این زمینه ندارم و جناب محمد عزیز بهتر می دانند.
موفق باشید
سلام دوستان
جناب علی خانی پاسخ شما درسته.و من هم در منابع مختلف از قدیم تا بحال همین رو دیدم.پس ملاک نام شناسنامه ایه.کساییم که اسم شون در شناسنانه عوض شده یا کم و زیاد شده.گفته شده باید ده الی پونزده سال از ثبت اسم جدید بگذره تا بر اساس اون اقدام بشه.در غیر اینصورت تا قبل گذشتن موعد فوق همون اسم قدیم ملاکه
سلام و عرض ادب میخواستم بدونم بعد اینکه عدد ابجدی خودمونو مادرمونو پیدا کردیم و معادل هوال… حالا ذکر مورد نظر رو به عدد بگیم یا با هوال…
سلام
اکثریت صاحب نظران گفتن اذکار الهی باید به عدد همون اسم باشه.و این حداقله یعنی در ذکر نامهای خداوند خیلیا میگن در روز به هر تعدادی که توان داری مداومت کن.و اگر دنبال عدد مشخصی هستی ابجد همون اسم خداوند رو بگو مثلا هو الحی القیوم سه تا از نامهای مختص خداوند رو داره پس جمع ابجد هر سه اونها تعداد ذکره.ال رو حساب نمیکنیم.