قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس آموزش وردپرس

القای خودهیپنوتیزم به راحتی انداختن سکه

alien abduction یا ربایش بیگانگان
آیا alien abduction یا ربایش بیگانگان حقیقت دارد؟
فروردین ۲۸, ۱۳۹۹
رویاهای شفادهنده
رویاهای شفادهنده | نمودار شدن بیماری و روش شفای آن در خواب
فروردین ۲۸, ۱۳۹۹

القای خودهیپنوتیزم به راحتی انداختن سکه

القای خودهیپنوتیزم به راحتی انداختن سکه

القای خودهیپنوتیزم به راحتی انداختن سکه

روش های مختلف زیادی برای القای خودهیپنوتیزم وجود دارد. وقتی افراد به مدت طولانی تمرینات خودهیپنوتیزم را انجام می دهند قادر هستند از روش های سریع تر و میانبر برای رسیدن به خلسه استفاده کنند. بنابراین اگر مبتدی هستید توصیه می شود ابتدا مقاله آموزش خودهیپنوتیزم را مطالعه کرده و تا زمانی که مهارت شما بیشتر و بیشتر شود به آن روش های طولانی عمل کنید. سپس می توانید روش خودهیپنوتیزم با سکه را امتحان کنید.

در این روش شما فقط به یک سکه نیاز دارید.

روش خودهیپنوتیزم با انداختن سکه

۱- روی صندلی بنشینید. دست ها یا پاهای شما روی هم نباشد. دست ها کنار بدن یا روی دسته صندلی و کف پاها به زمین بچسبد.

۲- یک سکه را در دست غالب خود نگه دارید. نفس های عمیق بکشید و به خود تلقین کنید که وقتی هوا را بیرون می دهید چشمهای شما سنگین می شود و بسته می گردد. از حس بودن سکه در دست خود آگاه باشید. تنفس خود را کنترل نکنید و فقط آگاهی شما همراه با آن باشد.

۳- دستی که سکه در آن است را بالا بیاورید تا حدی که موازی به سطح زمین باشد. کف دست به سمت پایین باشد. گرمای سکه را احساس کنید.

۴- حالا تصور کنید که سکه جادویی است و گرم تر می شود و انبساط پیدا می کند. سکه را مثل یک بالون فرض کنید که بزرگ و بزرگ تر می شود و به انگشتان شما فشار می آورد. به خود تلقین کنید که وقتی از ده تا صفر شمردید این سکه آن قدر بزرگ می شود که انگشتان شما را از هم باز کرده و به زمین می افتد.

همچنین بخوانید:   استفاده از خودهیپنوتیزم برای رویای شفاف یا رویابینی

۵- اگر تلقین پذیری شما بالا باشد انگشتان دست خود به خود باز می شوند و سکه به زمین می افتد. این یعنی شما هیپنوتیزم شده اید.

۶- وقتی سکه به زمین افتاد به خود تلقین کنید که حالا بدون حمایت سکه، دست شما محل اتکایی ندارد و سنگین و سنگین تر می شود و به جای اولیه خود برمی گردد. این کار به عمیق شدن هیپنوتیزم شما هم کمک می کند. برای این منظور، در حالی که دست شما به محل اولیه خود برمی گردد به خود تلقین کنید که هیپنوتیزم شما با پایین آمدن دست، عمیق و عمیق تر می شود.

۷- حالا که هیپنوتیزم هستید و آن را عمیق هم کرده اید ابتکار عمل بعدی دست شما است. می توانید از آن برای گفتن تلقینات و یا تصویرسازی ذهنی استفاده کنید.

۸- وقتی کار شما به اتمام رسید نفس های عمیق بکشید و به بدن خود آگاه شوید و تلقین کنید که کم کم بیدار می شوید. سپس وقتی آماده بودید چشمهای خود را باز کنید.

 

 

مقالات مرتبط

همچنین بخوانید:   هیپنوتیزم ملاقات با خود برتر یا راهنمای درون
نیلوفر
نیلوفر
- دانشجوی روانشناسی بالینی و مترجم. - وظایف: مشارکت در ترجمه مقالات ماورایی و روانشناسی برای سایت - علایق: علوم ماورا و مراقبه، روانشناسی بالینی، فلسفه، روانشناسی عمومی، قانون جذب، شمنیسم، عرفان و ...
اشتراک
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین
Inline Feedbacks
View all comments
M.v
عضو
4 سال قبل

سلام
مطلب و روشی جالبیه.ممنونم

رفتن به نوار ابزار