قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس آموزش وردپرس
تجربه ماورا
تجربه ماورا – موجود غیرارگانیک در خانه قدیمی (نوشته Annihilation)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸
هیپنوتیزم
هیپنوتیزم مکالمه ای یا Conversational Hypnosis برای دسترسی به ضمیرناخودآگاه
آبان ۱۹, ۱۳۹۸

استفاده از نور برای کمک به دیگران

نور سفید

نور سفید

استفاده از نور برای کمک به دیگران

افرادی که تمرینات معنوی و ماورایی مختلفی انجام می دهند ممکن است با شکل های مختلفی از انرژی های غیرفیزیکی همچون مشاهده و لمس نور و روشنایی برخورد کرده باشند. تجربه این نورها نه تنها نشان دهنده بالا بودن سطح ارتعاشات و رسیدن به درجات بالای پیشرفت روحی است بلکه مایه آرامش و لذت و شفای هر چه بیشتر این افراد است.

البته هر کسی که قدرت ماورایی دارد دلیلی بر این نیست که حتما این نورهای ماورایی را مشاهده و تجربه کرده باشد. برخی افراد ممکن است فقط حس شهودی بالایی داشته باشند و ذهن افراد را بخوانند ولی الزاما تجربه ای در مورد نورها نداشته باشند.

منشا نورهای ماورایی می تواند چیزهای مختلفی باشد. اگر فردی در مسیر الهی و تقدس گام بردارد ممکن است در عبادات عمیق خود شاهد درخشش محیط و دیدن نور با چشمان باز باشد. نور الهی در همه جا وجود دارد و این خود شخص است که به خاطر پیشرفت روحی قادر است آن را بهتر ادراک کند.

در برخی از انواع مراقبه ها مثل مدیتیشن دو قلب، انواع دیگری از نور و انرژی همراه با عشق الهی وارد بدن شده و به دیگران فرستاده می شود. برای مثال انرژی پرانا با فرکانس بالا از چاکرای تاج و قلب به منظور شفای بقیه مورد استفاده قرار می گیرد. برخی افراد در صورتی که چشم سوم فعالی داشته باشند ممکن است جرقه ها یا مناظری از نور را هر چند برای چند ثانیه در هنگام انجام این نوع مراقبه ادراک کنند.

همچنین بخوانید:   چرا گاهی مدیتیشن و یوگا باعث تقویت ایگو و منیت می شود و اثر منفی بر پیشرفت روحی دارد؟

حالت دیگر استفاده از نور، رنگ درمانی است. یعنی فرد تصور می کند نوری به رنگ خاص و ارتعاشات ویژه وارد بدن خود و یا دیگری می شود و چاکراها و یا نقاط انرژیکی مشکل دار را شفا می دهد. برای مثال برای شفای انرژیکی چاکرای اول، نوری با رنگ قرمز و درخشان متصور می شود.

تصور غرق شدن خود و یا دیگری در نوری روشن و خیره کننده می تواند واقعا باعث افزایش ارتعاشات وجودی شده و بدن را از بیماری و افکار ناراحت کننده که گاهی به دلیل ارتعاشات کم پدیدار می شوند ایمن کند.

البته ممکن است برخی افراد از این انرژی ها سوء استفاده کنند و انرژی های تاریک و کدر را برای بیماری و درد دیگران به آنها بفرستند که این کار نوعی جادوی سیاه بوده و به خاطر آزار خلق خدا کارمایی شدید دارد و اثرات منفی این نوع اقدامات به خود فرد جادو کننده باز می گردد. ولی اگر شخصی به افراد دیگر، انرژی عشق و نور الهی شفادهنده بفرستد و در ذهن خود کره زمین را پر از درخشش و شادی تصور کند این اثرات مثبت به خود او هم بازگشته و کیفیت زندگی او را چندین برابر می کند.

می توان به همراه تصور درخشش نور بر دیگران و افزایش سلامتی و شادمانی آنها، دعاهایی هم برای پیشرفت در زندگی آنها خوانده شود. برخی افراد هم شاید بخواهند فقط به دعا کردن خیر برای دیگران بسنده کنند. به هر حال این روشهای کمک به دیگران جای دوری نمی رود و اثرات مثبت آن، چندین برابر به زندگی خود شما بر می گردد.

همچنین بخوانید:   دروازه هایی به سمت ابعاد دیگر در زمین

 

 

مقالات مرتبط

نیلوفر
نیلوفر
- دانشجوی روانشناسی بالینی و مترجم. - وظایف: مشارکت در ترجمه مقالات ماورایی و روانشناسی برای سایت - علایق: علوم ماورا و مراقبه، روانشناسی بالینی، فلسفه، روانشناسی عمومی، قانون جذب، شمنیسم، عرفان و ...
اشتراک
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین
Inline Feedbacks
View all comments
علی
مهمان
علی
4 سال قبل

کمک به دیگران بهترین کار…خداوند هوای کسانی که کمک میکنند را دارد.

رفتن به نوار ابزار