قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس آموزش وردپرس
رسیدن سریع به آرزوها توسط روش آب
رسیدن سریع به آرزوها توسط روش آب (پست ویژه)
آذر ۱۰, ۱۳۹۷
رنگ درمانی چیست
رنگ درمانی چیست | خواص درمانی رنگ ها
آذر ۱۰, ۱۳۹۷

خطرات دانستن آینده

دانستن آینده

دانستن آینده

خطرات دانستن آینده

بسیاری از مردم مایل هستند بدانند در آینده چه اتفاقی قرار است برای آنها بیفتد. برای مثال می خواهند بفهمند با چه کسی ازدواج می کنند و یا شغل آنها چه می شود و چه رشته ای قبول می شوند و …

در مصاحبه ای که با یکی از بزرگترین پیش گویان انجام شده بود او صریحا ادعا کرد که گفتن اطلاعات درست در مورد آینده به یک نفر می تواند خلاف اخلاقیات باشد زیرا اگر کسی آینده را بفهمد و بداند اتفاقات بدی قرار است بیفتد او به جای آنکه خودش را تغییر دهد فقط سعی می کند کاری کند که آینده را عوض کند و در نتیجه تاثیر مثبتی بر زندگی خود نمی گذارد و تراژدی همچنان اتفاق می افتد.

برای مثال ممکن است در آینده فرد چنین دیده شود که قرار است با فلان همسایه معتاد ازدواج کند. او دچار تشویش می شود و سعی می کند هر طور شده خانه اش را بفروشد و به جای دیگری نقل مکان کند و یا از آن خانواده فرار کند. به جای این کارها او باید از خود سوال کند چه چیزی باعث می شود که من همسر آن فرد معتاد شوم؟ آیا به خاطر این است که خودم را لایق زندگی بهتر و ملاقات با افراد جدیدتر نمی دانم؟ آیا خودم هم رفتارهایی دارم که باعث شود روزی به مواد مخدر معتاد شوم؟ گیرم از آن خانواده فرار کنم از کجا معلوم که دوباره چنین فردی را به خودم جذب نکنم؟ شاید باید تغییرات از من آغاز شود تا آینده ام هم تغییر کند.

همچنین بخوانید:   رسیدن سریع به آرزوها توسط روش آب (پست ویژه)

ولی متاسفانه افراد مبتدی که به طالع بینان مراجعه می کنند این درجه از روشن بینی و خودشناسی را ندارند و فقط به دنبال تغییر شرایط بیرونی می گردند تا شاید آینده بهتری داشته باشند.

برای این افراد مبتدی بهتر است آینده با فرض شاید و اگر گفته شود حتی اگر طالع بین قادر باشد آینده را به وضوح ببیند. شما حتی اگر یک فال ساده هم برای کسی می گیرید نباید چیزهای ناامید کننده را مستقیما برای افراد بیان کنید بلکه باید جملات طوری گفته شود که زمینه ساز تغییرات در او شود. برای مثال به او بگویید اگر نخواهد خودش را اصلاح کند در این صورت فلان اتفاق رخ می دهد و اگر دست روی دست بگذارد فلان آینده پیش می آید.

این نحوه بیان می تواند نوعی زنگ خطر باشد تا شخص به خودش آمده و برای تغییرات درونی کاری کند تا در نتیجه آن عالم بیرون هم تغییر کند چون جهان بازتابی از افکار و اعمال خود ما است و آینده همیشه قابل عوض شده است…

همچنین هیچ کس جز خدا آینده را به طور قطع نمی داند بنابراین نگران نتایج فال و پیشگویی طالع بینان نباشید و از هر فرصتی برای بهبود زندگی خود در آینده استفاده کنید.

 

مقالات مرتبط

همچنین بخوانید:   تاريخچه پرواز روح در بين اعصار
نیلوفر
نیلوفر
- دانشجوی روانشناسی بالینی و مترجم. - وظایف: مشارکت در ترجمه مقالات ماورایی و روانشناسی برای سایت - علایق: علوم ماورا و مراقبه، روانشناسی بالینی، فلسفه، روانشناسی عمومی، قانون جذب، شمنیسم، عرفان و ...
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
رفتن به نوار ابزار