قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس آموزش وردپرس
رویابینی آگاهانه
ايجاد کابوس توسط رويابينی آگاهانه
شهریور ۱۳, ۱۳۹۶
احساسات در رویا
احساسات و عواطف در روياها
شهریور ۱۳, ۱۳۹۶

غیب بینی و دیدن از طریق چشم سوم

غیب بینی

غیب بینی و دیدن از طریق چشم سوم

 

واژه غيب بينی خيلی کلی هست و نمی تونه در بر گيرنده انواع زير شاخه های اون باشه. برخی معتقد هستند که غيب بينی توسط حس بينایی و برخی معتقدند توسط دانش فرد از گذشته و حال و آينده هست. از نظر دانشمندان اين علم پديده غيب بينی به چند دسته تقسيم می شود:

  • غيب بينی ساده: در اين حالت شخص می تواند هاله طرف مقابل را حس کرده و ببيند. در واقع اين حالت تنها به ديدن نورهای رنگی هاله ختم می شود و شخص نمی تواند در مورد حقايق و صحنه های مربوط به زندگی شخص در فضا و زمان چيزی ببينند.
  • غيب بينی در فضا: در اين حالت شخص غيب بين می تواند حقايقی از که در مورد شخص هست را در فضا مشاهده کند. حتی امکان ديدن آنها در حالتی که توسط موانع فيزيکی پوشيده شدند هم وجود دارد.
  • غيب بينی در زمان: در اين حالت غيب بين وقايعی که مربوط به فضای حقيقی در زمان گذشته يا آينده می شود را می بيند.

بعدا در مورد هر کدام از آنها مفصلا توضيح خواهم داد.

حال می خواهم در مورد متدهایی که غيب بينان توسط آن می توانند غيب بينی کنند توضيح دهم:

  • سايکومتری: در اين حالت به کمک لمس وسايل فيزيکی می تواند به اطلاعات اختری مربوط به آن شیء متصل شد. اين حالت محدود به وسايل فيزيکی نشده و با ارتباط گيری با انسانها و صحنه ها نيز ميسر می شود.
  • خيره شدن به کريستال: در اين حالت غيب بين می تواند با خيره شدن به کريستال و يا آينه جادویی اطلاعات واقعی را ببيند.
  • در حالت خلسه: در اين روش شخص با قطع حواس فيزيکی و دنيوی وارد سطحی از هوشياری به نام خلسه می شود و می تواند اطلاعات جهان های ديگر و يا اشخاص ديگر را دريافت کند.
همچنین بخوانید:   انتقال اشیا از عالم اختری در پرواز روح | اثر روح بر ماده

حالا از بين اين موارد می خواهم به غيب بينی توسط کريستال اشاره کنم:

گوی کريستالی ابزاری هست برای تمرکز قوای انرژيکی غيب بين تا حواس اختری شخص بيشتر از حد فعال شود. بنابراين خود آينه و کريستال قدرتی ندارد. همچنين کريستال و آينه جادویی يک وسيله فيزيکی است برای ديد اختری درست مثل ميکروسکوپ و تلسکوپ که نقش مشابهی را در جهان فيزيکی دارد.

استفاده از يک کريستال خاص در زمان طولانی می تواند قطبی شدن مولکولهای آن شده و ابزار بهتری را در طول زمان فراهم می کند. بهتر است کريستال را به شخص ديگری ندهيد چون آن با توجه به شخصی که بر آن تمرکز می کند و همچنين اهداف او، به طرز خاصی قطبی و شارژ می شود.

هميشه خود کريستال و گوی استفاده نمی شود و ممکن است از هر وسيله درخشانی مثل سنگ و کوارتز و آب شفاف و … هم استفاده شود. امروزه بيشتر فلزات جلا داده شده و براق به کار گرفته می شود. از روش های ديگر ساخت چنين ابزاری که برای خيره شدن به کار می رود می توان به موارد زير اشاره کرد:

  • ريختن قطره ای جوهر در وسط ظرف
  • استفاده از ليوانی که داخل آن سياه است و سپس آب در آن ريخته می شود. اين حالت نتيجه خيلی به سزایی دارد
  • استفاده از سنگ های براق رنگی خصوصا رنگ مشکی

در خيره شدن به کريستال توجه داشته باشيد که چشمهايتان بيش از حد دچار تنش نشود. هدف از استفاده از کريستال بالا بردن تمرکز و افزايش اعتماد شما به نتيجه مراسم است.

برای تمرين روشن بينی به روش خيره شدن به کريستال مراحل زير را انجام دهيد:

  • در اتاقی ساکت و آرام برويد. محيط بايد حتی الامکان فاقد آينه و عکس و رنگ های درخشان و … باشد چون حواس شما را پرت خواهد کرد.
  • کريستال خود را بر روی يک زمينه مشکی قرار دهيد. طوری آن را تنظيم کنيد که هيچ بازتاب نور مزاحمی در آن ديده نشود. در طی مراحل اوليه چيز خاصی را در کريستال مشاهده نخواهيد کرد…همين طور در جلسات اوليه بعد. البته کسانی که استعداد ماورایی بالا دارند ممکن است در حالت ناهوشيار يا کمی هوشيار بتوانند چيزهایی را دريافت کنند. به هر حال اگر در جلسات اول چيز خاصی نديديد به هيچ وجه نااميد نشويد و نگوييد که پس تا ابد چيزی نمی بينيد. غيب بينی با کريستال يک راه مطمئن هست ولی رمز آن صبوری و پشتکار و خونسردی است.
  • سعی کنيد به کريستال خود خيره شويد. البته اين کار با فشار چشم ها نباشد بلکه چشمها به نرمی و آرامی به آن به مدت فقط ۱۰ دقيقه برای بار اول خيره شود. وقتی کارتان تمام شد کريستال را در يک محيط تيره که دست کسی به آن نمی رسد نگه داری کنيد. تمرين روز بعد بايد در همان محل و همان زمان از روز باشد. کم کم در طی پنج يا شش جلسه زمان تمرين را به ۱۵ دقيقه برسانيد و کم کم افزايش دهيد. ولی هيچ گاه از يک ساعت بيشتر نشود.
  • کم کم در طول تمرين متوجه می شويد که کريستال محو تر و مه گونه شده و نقاط تيز آن درخشان تر شده است مانند ستاره های کوچک. در اين حالت نتيجه ای که می خواستيد کم کم در حال به دست آمدن است. البته اين حالت ممکن است در جلسات بعد ادامه داشته يا نداشته باشد. کم کم می بينيد که کريستال در حال محو شدن و ظاهر شدن است و مه گونه است. ممکن است رفته رفته تمام صحنه محو شود و فضای اطراف به صورت اقيانوس آبی رنگ مشاهده شود.
  • در جلسات بعد ممکن است تصاوير شهودی ظاهر شوند که مربوط به گذشته و آينده می شوند. اين تصاوير به دو دسته تقسيم می شوند: ۱) سمبلها که ممکن است به صورت پرچم و چاقو و طلا و … باشند. ۲) صحنه های واقعی. افرادی که طبيعت فاعل و مرتب گونه و کنترل کننده دارند معمولا سمبل می بينند و افرادی که مفعول و خونسرد و شاهد هستند معمولا به طور مستقيم خود صحنه ها را در کريستال می بينند.
  • با پشتکار و احتمام بيشتر و همچنين خالی کردن ذهن از پيش داوری می توان پديده های زيادی را در ارتباط با گذشته و حال و آينده به روش کريستال بينی متوجه شويد.
همچنین بخوانید:   قضاوت های غلط ذهنی یا غیب گویی؟

مقالات مرتبط

admin
admin
درباره ردای سیاه (ادمین): تمرین کننده و نشر دهنده علوم روحی و روانشناسی (بیشتر)
اشتراک
اطلاع از
guest

31 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین
Inline Feedbacks
View all comments
Sara
مهمان
Sara
6 سال قبل

سلام،صبح بخیر ادمین عزیز. من خیلی به سایکومتری علاقه دارم و چندبار چیزایی حس کردم. چطور میشه تقویتش کرد؟کتابی هست که درموردش باشه و به درد بخور هم باشه؟میشه معرفی کنید.

Sara
مهمان
Sara
6 سال قبل
Reply to  admin

یبار بادیدن یکی از عکسهای فردی،حس بدی بهم دست میداد،هردفعه نگاش میکردم حس میکردم عکس مجلس ترحیمشه،ولی نمیتونستم به کسی بگم،بعد چندسال اون عکس اتفاقی شد عکس مجلس ترحیمش. وقتی مجرد بودم،همسر دوستم اومده بود دنبالش،بانگاه کردن به دستهاش یه حسی بهم میگفت این اقا بیماری خاصی داره،نمیدونم چطوری،فقط یه چیزی یهو میاد به ذهنم. ولی باز نتونستم بهش چیزی بگم،و بعد از چند ماه معلوم شد اون اقا بیمار بوده. یبارم تو خونه درو میبستم،نمیدونم چرا ولی یهو به این فکر کردم که چرا دارم درو میبندم،درو بستمو رفتم اونور و یهو دستگیره ی در افتاد و در وا… بیشتر »

Sara
مهمان
Sara
6 سال قبل
Reply to  admin

ممنون از پاسختون

مهسا
مهمان
مهسا
6 سال قبل

منظورتون از كريستال چيه؟اين روش رو ميشه با آينه هم انجام داد؟و اينكه از كريستال هاي لوستر ميشه استفاده كرد؟كه به شكل گوي هستن

مهسا
مهمان
مهسا
6 سال قبل

فقط بايد روز باشه ساعتي كه در نظر ميگيريم؟شب نميشه

مهسا
مهمان
مهسا
6 سال قبل

سلام و وقت بخیر. یه مسئله ای هست.من هراتفاقی که میفترو قبلش حس میکنم ینی میدونم قراره برای فلان کس یه اتفاقی بیفته اما دقیقا نمیدونم چه اتفاقی. و اینکه این حس تویه ناخوداگاه من میاد ینی اصلا خودم متوجهش نیستم و بش اهمیت نمیدم اما بعد ازینکه اتفاقی برای ان شخص میفته متوجه میشم که من حسش کردم. دیگران میگم حس ششمه اما واقعا نمیدونم چرااینجوره…حتی گاهی اوقات اذیت میشم و استرس دارم ….. به هرچیزی که حس پیدا میکنم یه اتفاقی میفته براش یا حتی اگه چن سال یه نفرو ندیده باشم میبینمش… و اینکه اتفاقاتیم که میفته… بیشتر »

مهسا
مهمان
مهسا
6 سال قبل
Reply to  admin

سپاس از توضیحتون … توی سایت شما ایا مطلبی هس که بتونم این حسمو قوی ترش کنم؟ یا بتونم کنترلش کنم؟؟خیلییییی ممنونم واقعا گیج بودم تواین مسئله

anita
مهمان
anita
6 سال قبل

هيچ ضرر و عوارضى نداره اين كار؟

باران
مهمان
باران
5 سال قبل

سلام وقت بخیر .یک سوال برای من پیش اومده. ممنون میشم راهنمایی کنید. من نمیدونم غیب بینم یا مدیومم یا رویا بینم یا کلا چی هستم؟فقط خیلی از شرایط رو دارم. مثلا من میتونم وقتی میخوابم توی خواب بفهمم که دارم خواب میبینم یا وقتی از خواب بیدار میشم بیشتر وقتا دوباره بعد از چند دقیقه بخوابم میتونم ادامه همون خواب رو ببینم این کار هم خواسته اتفاق افتاده هم ناخواسته. من انرژیه ادمارو حس میکنم. حتی اگه اولین بار ببینمشون انرژی منفی یا مثبتشون شدیدا روی من اثر میزارند. اونهارو به صورت هاله یا رنگ نمیبینم فقط حس میشن.… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  باران

یک انسان می تواند مجموعه ای از قدرتها را همزمان داشته باشد مانند شما. مدیوم حالتی است که واسطه گری بین جهان مادی و ماورا پیش می آید و می تواند با جهانهای دیگر از طریق غیب بینی یا غیب شنوایی و یا لمس انرژی های ماورایی ارتباط داشته باشد. در عین حال می تواند رویابین هم باشد و در خوابهایش آگاهی داشته باشد. تصور می کنم حالات مدیومی شما به خاطر حساسیت و بی دفاع بودن شما باعث آزارتان شده است. روشهای تقویت هاله دفاعی را فراموش نکنید.

imani
مهمان
imani
5 سال قبل

سلام. خب اگر اینطور که توضیح داده شده باشه اسم این کار تو زبان محاوره چی میتونه باشه؟ پیش فال گیر که میرن با چندتا کارت و قهوه و نخود و آب و آینه و این دست ابزارها از گذشته حال و آینده میگن. و من هنوز برام سوال هست چطور ممکنه؟ و آیا چیزهایی که از آینده گفته میشه قطع به یقین اتفاق میوفنه؟ اگر اینطور باشه فلسفه اختیار از انسان گرفته میشه و به نوعی جبر در برابر اتفاقات پیش رو محکوم هستیم.

باران
مهمان
باران
4 سال قبل

معذرت میخوام یه اشتباهی پیش اومده بود الان داستانمو دیدم مرسی بابت سایت خوبتون.

Faezeh
مهمان
4 سال قبل

سلام میشه یه نمونه کریستال بگین چطور کریستالی از کجا میشه تهیه کرد نوع خاصی داره؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Faezeh

با سلام.
به این پست مراجعه کنید. بیشتر کریستال هایی که به فروش میرسند تقلبی هستند و نوع اصل آنها کم گیر می آید و معمولا قیمت های میلیونی دارند. بنابراین جای مطئمنی را نمی توانم توصیه کنم.
موفق باشید

علی
مهمان
علی
4 سال قبل

درود..
آیا پیش بینی یک مسابقه ورزشی امکان پذیر هست؟؟
باتشکر

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  علی

با سلام.
بله همانطور که نوستر آداموس وقایع مهمتر از آن مثل انقلاب ها و جنگ های بزرگ جهان را پیش بینی کرده بود که البته او در این کار بسیار بااستعداد بود و قدرت شهودی بالایی داشت.
موفق باشید

علی
مهمان
علی
4 سال قبل

درود
ممنون از پاسخ شما..
آیا در ایران هم کسی هست که پیش بینی ورزشی انجام بدهد؟؟ امکان ارتباط با این شخص وجود دارد؟
با تشکر از شما

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  علی

با سلام.
اطلاع ندارم.
موفق باشید

متين
مهمان
متين
4 سال قبل

درود
ببخشيد با كوارتز مشكي ميشه اين كارو انجام داد؟
نور محيط غيب بيني با كريستال بايد چقدر باشه؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  متين

با سلام.
کریستال اگر تصویر اتاق را از خود منعکس نکند خوب است.
نور محیط در حد روشنایی اتاق هنگام غروب آفتاب باشد.
موفق باشید

Amin
مهمان
3 سال قبل

سلام ادمین عزیز من یه سوال دارم اگه چشم سوم انسان فعال بشه میتونیم دزدی رو که چیزی از ما دزدیده رو به راحتی تشخیص بدیم خواهشا سریع جواب بدین مرسی🌹

سینا تقی نژاد (مسئول روابط عمومی)
ادمین
Reply to  Amin

سلام
این کار به پرورش پیشرفته چشم سوم نیازمند است و از طریق آینه بینی شاید ممکن باشد. همچنین می توانید قبل از خواب به خود تلقین کنید که خود برتر و راهنمایان شما چهره و مشخصاتی از دزد را به شما نشان دهند. البته باید قدرت یادآوری رویاها در شما قوی باشد. اگر هم چیزی دیدید باز هم در مورد آن تحقیق کنید و زود قضاوت نکنید.

کاظم
مهمان
کاظم
5 ماه قبل

سلام . در روش کریستال اطلاعات دریافتی مربوط به خود فرد هست ؟ و آیا میشه کنترل کرد که چه اطلاعاتی رو میخای نشون بده ؟ چگونه؟ اگر اطلاعات مربوط به کسی دیگه رو بخای باید طرف خودش حضور داشته باشه یا از راه دور هم میشه ؟ دقیقا چی دیده میشه توضیحتون کامل تر بشه ممنون میشم

رفتن به نوار ابزار