قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس آموزش وردپرس
چاکرا
جهت چرخش انرژی در چاکراها و تاثیر بر شخصیت
دی ۱۲, ۱۳۹۶
تجربه ماورا
تجربه حسن (خودکشی)
دی ۱۲, ۱۳۹۶

تقویت قدرت ماورایی

قدرت ماورایی

تقویت قدرت ماورایی

کسانی که حس میکنن قدرت ماورایی دارن و یا اینکه میخوان اون رو تقویت کنن لازمه که به یک سری از نکات دقت کنن. شما اگر بدن ساز باشید دقت کردید که برای پرورش یک عضله کوچک باید زمان بسیاری بذارید بنابراین ببینید که این مقدار زمان و تمرین برای کسی که میخواد کوچکترین قدرت روحی خودش که سخت تر از پرورش جسم هست رو تقویت کنه چه قدر زیاد تر خواهد بود. البته گاهی نقش باور قلبی از هر تلقینی مهم تر هست.

برای تقویت قدرت ماورایی ابتدا باید به اون توانایی و داشتنش باور داشته باشیم. چند سال پیش برای اولین بار مشغول خوندن کتابهای روشن بینی بودم. اون قدر در اونها غرق بودم که حس کردم منم میتونم اونا رو انجام بدم. بعد وقتی تو مدرسه رفتم سعی کردم اونها رو روی بچه ها امتحان کنم. منی که هیچ تمرین خاصی نکرده بودم میتونستم به راحتی اطلاعات غیبی زیادی از دانش آموزان بگم به طوری که زنگهای تفریح کل کلاس ما پر میشد تا ازم سوال بپرسن. هر چه قدر بیشتر مطالعه کردم و وارد پیچیدگی های ماورایی مثل کار بر چاکرا و مراقبه های طولانی شدم ذهن من از حالت سادگی پذیرش قدرت در اومد چون فکر میکردم برای قدرت ماورایی باید خیلی خوند و خیلی دونست و خیلی تمرین کرد. بنابراین دیگه اون توانایی روشن بینیم از بین رفت چون انتظار داشتم تنها پس از پیشرفت عظیم معنوی کار بکنه. بنابراین مهم نیست چند سال کار کردید. با پذیرش عمیق اینکه شما به ذاته قدرت ماورایی دارید میتونید کارهای شگفت انجام بدید هر چند که باورش سخت باشه.

همچنین بخوانید:   چرا افراد پیشرفته روحی به راحتی عاشق نمی شوند؟

افراد زیادی هستن که بهم میگن به مدت قدرت داشتن و بعدش اون رو از دست دادن. ما تو زندگی ممکنه تو مراقبه و امور معنوی خیلی پیشرفت کنیم و تا یه مدت واقعا در اوج باشیم. همچنین اون توانایی های ماورایی که به دست میاریم ممکنه تا مدتی برای ما جذاب باشن. ولی بعدش سر اتفاقات وحشتناک زندگی دیگه اون آدم قبلی نیستیم. اگر قبلا میتونستیم چند ساعت مراقبه کنیم دیگه اون قدر کمرمون شکسته که اگر اسم مراقبه رو هم بشنویم حالمون به هم میخوره. این اتفاقات درس جدیدی در زندگی ما بودن تا بهمون گوشزد کنن که ما کامل نیستیم و هنوز خیلی جا داره تمرین کنیم. گاهی هم ناخودآگاه ما از تکرار بروز اون قدرتهای ماورایی خسته میشه و پیش خودش میگه خب که چی بشه و دیگه جذابیتی نداره. بنابراین هر چه قدر هم که بهش فشار بیاریم فلان توانایی رو دوباره کسب کنه فقط به ما دهن کجی میکنه.

مسئله مهم دیگه در مورد کسب قدرت ماورایی این هست که باید به صورت مستمر و با پشتکار یک تمرین رو انجام داد. سالها پیش خودم از دسته افرادی بودم که فقط عادت داشتم یک روش رو امتحان کنم و بعدش اگه نتیجه نداد برم سراغ بعدی. بعدها دیدم وقتی روی همون تمرینها زمان کافی بذارم معجزه میکنن. گاهی بعد چند ماه. یعنی یه تمرین گاهی تا چند ماه بهم نتیجه نمیداد و پیشرفت کم بود ولی بعدش نتیجهش رو میدیدم.

بیشتر قدرتهای ماورایی از مسیر مراقبه و بیداری چاکراها و کندالینی میگذرن. اگر روی اونها کار کنید خیلی چیزها رو تحت پوشش قرار میدن. چیزهایی مثل رویابینی و پرواز روح و تله کینزی و باز شدن چشم سوم و روشن بینی با همین تمرینات مراقبه و چاکرا قابل دستیابی هست. اگر هم از چاکرا و این چیزهای شرقی خوشتون نمیاد میتونید تمرینات دیگه ای رو از مکاتب دیگه دنبال کنید. مثلا گوی بینی و طلسم نویسی و احضار و …. رو کار کنید. پس اول مشخص کنید چه قدرتی میخواید بعد برید سراغ تمریناتش. هر تمرینی که به دلتون میشینه رو انتخاب کنید و تا مدتها روش تمرین کنید. از این شاخ به اون شاخ پریدن هیچ قایده ای نداره. افرادی هستن که میگن فلان سال ماورا کار کردن. بیشترشون فقط مطالعه کردن و یا قطع و وصل تمرین کردن که نه تنها به درد نمیخوره بلکه باعث ایجاد غرور کاذب در اونها شده که بله چه قدر بلدن. بنابراین وقت رو تلف نکنید و واقعا با جان و دل شروع کنید به تمرین بیشتر.

همچنین بخوانید:   روش کومبرلن برای خواندن فکر افراد با استفاده از عضلات

مقالات مرتبط

admin
admin
درباره ردای سیاه (ادمین): تمرین کننده و نشر دهنده علوم روحی و روانشناسی (بیشتر)
اشتراک
اطلاع از
guest

76 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین
Inline Feedbacks
View all comments
برنا
مهمان
برنا
6 سال قبل

با سلام و احترام قبل از هرچیز تشکر میکنم برای تهیه این مطالب مدتی است که در حال مطالعه هستم و تنها هدفم رسیدن به روشنیدگی و آگاهی است.منظورم اینه که بدنبال رسیدن به قدرتهای خارق العاده و یا ارتباط با موجودات غیر ارگانیک نیستم و تنها هدف و آرزویم درک لحظه روشنیدگی و آگاهی وسروری است که از آن برایم در زندگی حاصل میشود.در انتهای این پست فرموده اید با جان و دل شروع کنید به تمرین بیشتر ومیخواستم اگه ممکنه در راه رسیدن به این هدف بفرمایید از کجا و چگونه شروع کنم؟ مدت حدودا دو ماه است… بیشتر »

سهیلا
مهمان
سهیلا
6 سال قبل

سلام دمت گرم هر چی گفتی راست گفتی همه اینها که گفتی در مورد من هم بوده درکل یکی کوتاهی ازخودم بوده که تمرینات رو فقط امتحان میکردم ومیرفتم سراغ یه تمرین دیگه دوم این که واقعا نمیدونستم چه جوری وچه تمرینی انجام بدم از این که این قدر راهنمای خوبی هستی از شما تشکرمیکنم .

مینا
مهمان
مینا
6 سال قبل

سلام من هدفم بیشترانرژی درمانی است میخوام با کسب انرژی شفابخش به دیگران کمک کنم سخت مطالعه می کنم چندهفته ای است رویابین و روی چاکراهام کار میکنم اطفا بفرمائید من چه مسیری رو باید دنبال کنم.تشکر

مینا
مهمان
مینا
6 سال قبل

سلام شبتون خوش .کتابهای چواکوک سو یی ترجمه آقای آرام برای یادگیری انرژی درمانی خوبه؟

مهسا
مهمان
مهسا
6 سال قبل

فعال شدن کندالینی و باز شدن چاکراها ایا باعث باهوشیه بیشتر یا درک بیشتر مسائل و ارامش یا تله پاتی هم میشن؟یافقط مختص مسائل ماورایی هستش.ایا با فردستان انرژی از طریق چاکرا به نقاطی از بدن ک مشکل جسمی یا روحی دارن میشه خوبش کرد؟ ایا تو تقویت اراده هم موثر هستن؟لطفا به این اخری حتما پاسخ بدید

مهسا
مهمان
مهسا
6 سال قبل
Reply to  admin

سپاس از پاسختون.ایا شما که تمام چاکراهاتون بازه ودر این زمینه مهارت بالا دارید تمام این تاثیرات رو حس میکنید ؟ من فقط برای رسیدن به ارامش و افزایش مهارت هام میخوام این عملو انجام بدم نه امور ماورایی یا برون فکنی و …

شایان
مهمان
شایان
6 سال قبل

سلام و با تشکر از پستتون
من به دنبال تله کینزی و هیدروکینزی و انرژی گرفتن یا فرستادن با دستها هستم
ممنون میشم بگین چه تمرین هایی رو انجام بدم یا از چه منابعی استفاده کنم

نازنین
مهمان
نازنین
6 سال قبل

سلام ممنونم از وقتی که میزارید در مورد بیوکنزی هم مطلبی میزارید ؟
ایا واقعا میشه تغییر بکنیم از نظر ظاهری با بیوکنزی؟
کتابی در موردش معرفی میکنید لطفأ

Hadise
مهمان
Hadise
5 سال قبل
Reply to  نازنین

باسلام و تشکر من چند وقتیه میخوام قدرت های خاص و خوبی رو داشته باشم اما چند جا خوندم که برا انسان خطرات بد و مضری داره و این من رو میترسونه. من نمیخوام جن و روح و… ببینم اما دوست دارم قدرت های فرابشری داشته باشم مثلا قدرت خواندن ذهن افراد، جابه‌جا کردن وسایل از طریق ذهن، پیش بینی اینده، هوش بالا و قدرت هایی که خوبند و باعث پیشرفت من میشند رو داشته باشم اما جن و روح و… رو نبینم چون خونده بودم که اون ها به ما و اطرافیانمون آسیب میزنن. لطفا بگید چه راه هایی… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Hadise

با سلام. توصیه من این است که روی هر قدرت به طور جداگانه کار کنید. مثلا اگر قدرت تله پاتی را می خواهید تقویت کنید می توانید از روش کارت های چهارگانه استفاده کنید. این روش باعث دیدن روح نمی شود و فقط قدرت تله پاتی شما را تقویت می کند. ولی اگر با باز کردن چشم سوم می خواهید تله پاتی را تقویت کنید این کار می تواند با عوارض جانبی مثل دیدن ارواح و مناظر ناخواسته همراه باشد.

سینا
مهمان
سینا
5 سال قبل

سلام. من میخوام قدرت القای فکر رو به دست بیارم. شما چه تمرینی به من پیشنهاد میدید؟
لطفا بهترین و قوی ترین راه رو بهم پیشنهاد بدین.

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  سینا

با سلام. چندین روش برای قدرت القای فکر در سایت نوشته شده. دو مورد اول این لینک را بررسی کنید.

مهدی
مهمان
مهدی
5 سال قبل

تمریناتی برای تقویت کردن قدرت القای فکر رو بهم پیشنهاد بدید.

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  مهدی

با سلام. چند مورد روش القای فکر در سایت است. روش القا توسط مدیتیشن هم که درخواست کرده بودید به زودی انجام میشود فقط به خاطر اینکه مشابه موضوعات فعلی است باید کمی از نشر قبلی ها بگذرد تا پشت سر هم در مورد القای فکر مطلب نگذاریم. موفق باشید

الهام
مهمان
الهام
5 سال قبل

سلام روزتون بخیر
من گاهی اوقات اتفاقاتی که در آینده میخواد رخ بده رو تو خواب یا حتی بیداری میبینم یا حس میکنم و تمام اتفاقاتی که تو طول روز قراره اتفاق بیوفته رو هر روز صبح قبل بیدار شدن میبینم یا گاهی اشیا رو بدون اینکه قصد حرکت دادنشون رو داشته باشم و حرکت میدم نمیدونم این ها نشانه ی آزاد شدن کند الینی هست یا نه و اینکه اگه بخوام مراقبه کنم چاکراهارو فعال کنم افسردگی و حالتهای خاص سراغ من هم میان یا نه؟و من بچه شیر میدم میخوام بدونم رو شیرم تاثیر میذاره یا نه؟؟؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  الهام

با سلام. شما چند مورد از علائم مدیوم بودن را دارید حتی سایکوکینزی (حرکت غیرارادی اجسام). ممکن است به خاطر فعالیت بالای برخی از چاکراهایتان باشد. در مورد اثر بر شیردهی اطلاعی ندارم. موفق باشید

الهام
مهمان
الهام
5 سال قبل

ممنون از پاسختون
ببخشید به تنهایی میتونم رو آزاد شدن کندالینی کار کنم یا حتما باید زیر نظر یک استاد باشه؟و اینکه میتونم فقط همین نیروهایی که دارم رو تقویت کنم؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  الهام

با سلام. بهتر است که زیر نظر مربی کندالینی یوگا باشد که در ایران چنین اساتیدی نیستند و یوگا بیشتر به عنوان ورزش است. می توانید دوره آموزشی باز کردن چاکراها و فعال کردن کندالینی را دانلود کنید و با احتیاط تمرین کنید. بله توانایی های شما قابلیت تقویت شدن دارند و هر موضوعی که خواستید را می توانید سرچ کنید تا پست های آموزشی آن نمایش داده شود. موفق باشید

الهام
مهمان
الهام
5 سال قبل

ممنون از پاسختون،شرمنده یه سوال دیگه،برای تقویت قدرت پیش بینی و دیدن آینده حتما باید چشم سوم گشوده بشه؟چون من خودم تا حدودی این قدرت رو دارم ولی از گشوده شدن چشم سوم میترسم

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  الهام

با سلام. گشایش چشم سوم ترسی ندارد مگر اینکه در سطح پیشرفته کار کنید. در حالت خواب و رویا هم می توانید اطلاعاتی را از آینده بگیرید به طوری که قبل از خواب نیت کنید چه سوالی را می خواهید جوابش را بدانید.

الهام
مهمان
الهام
5 سال قبل

چطور میتونم اینکارو بکنم؟؟اول باید چاکرای چشم سوم فعال تر بشه چطور مراقب باشم که خیلی فعال نشه چون من خودم چیزهایی میبینم و نمیخوام اونها رو به وضوح ببینم

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  الهام

متاسفانه فعالیت های چشم سوم انتخابی نیست و ممکن است با فعال شدن آن هر چیزی رخ دهد. می توانید تنها به رویابینی و کشف حقایق از طریق آن بسنده کنید.

الهام
مهمان
الهام
5 سال قبل

چطور میتونم اینکارو بکنم؟منظورم رویا بینی و کشف حقایقه

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  الهام

روش های القای رویابینی را مطالعه و تمرین بفرماید.

الهام
مهمان
الهام
5 سال قبل

ببخشید تنها راه ارتباط با شما همین سایته؟؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  الهام

بله

سارا
مهمان
سارا
5 سال قبل

با سلام
ببخشید فعال شدن چاکراها باعث آزاد شدن کندالینی میشه؟؟میشه بدون آزاد شدن کندالینی چاکراهارو فعال کرد؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  سارا

با سلام. بله به شرطی که با چاکراهای موجود بر ستون فقرات کاری نداشته باشید و تنها روی چاکراهای قرینه آنها که در چند سانتی جلوی بدن به سمت داخل است کار کنید.

الهام
مهمان
الهام
5 سال قبل

شرمنده،چطور میشه این چاکراهارو فعال کرد،متاسفانه متوجه منظورتون نشدم

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  الهام

با سلام. این دوره را دانلود کنید.

الهام
مهمان
الهام
5 سال قبل

متشکرم

الهام
مهمان
الهام
5 سال قبل

سلام استاد خسته نباشید،ببخشید چطوری بفهمم که چاکرای قلبم باز شده؟؟؟دارم رو چاکراها کار میکنم ولی نمیدونم کی باید برم سراغ چاکرای بعدی

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  الهام

با سلام. وقتی حس جریان انرژی و ارتعاش در آن چاکرا احساس شد یعنی باز شده و می توانید سراغ بعدی بروید.

الهام
مهمان
الهام
5 سال قبل

ممنونم،من به تنهایی و با احتیاط روی چاکراهام کار میکنم و استادی ندارم و به راهنمایی شما خیلی نیاز دارم از این به بعد شاید بیشتر مزاحمتون بشم،شرمنده

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  الهام

خواهش می کنم.

الهام
مهمان
الهام
5 سال قبل

سلام استاد خسته نباشید،حس ارتعاش و انرژی باعث گز گز شدن یا چیز دیگه میشه یا اینکه فقط احساسش کنیم کافیه؟منظورتون رو متوجه نشدم

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  الهام

بله احساس ارتعاش و مورمور شدن انگار که جریان برق ملایمی در آنجا برقرار است

الهام
مهمان
الهام
5 سال قبل

دوباره سلام ،استاد من احساس گزگز رو در قفسه ی سینه و نبض رو در چاکرای سوم دارم ولی دو سه روزی هست که احساس گرفتگی و درد در ستون فقرات و عضلات کمرم دارم این میتونه به خاطر تمریناتم باشه؟؟؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  الهام

با سلام. اگر موقع تمرینات این احساس درد باشد عادی است وگرنه باید به پزشک مراجعه شود.

سارا
مهمان
سارا
5 سال قبل

سلام ببخشید این چاکراهارو چطوری میتونم فعال کنم؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  سارا

این دوره را دانلود کنید.

سینا
مهمان
سینا
5 سال قبل

سلام. نیروی چاکرای دست برای بیماری هایی مثل سرطان هم موثر هست و میتونه بیماری هارو قطعا از بین ببره؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  سینا

با سلام. در شفا دادن، چاکرای دست فقط یک واسطه است برای انتقال انرژی از چاکراهای دیگر به خارج بدن و خودش نقش خاصی ندارد.

ArMiN
مهمان
ArMiN
5 سال قبل

استاد درسته ک میگن قراره امسال اتفاقات عجیبی رخ بده؟؟🤔

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  ArMiN

هر سال همین ها را می گویند ولی خبری نمی شود (مثل سال ۲۰۱۲)

Mina
مهمان
Mina
5 سال قبل

سلام باتشکر از سایت خوبتون .من چندتا سوال داشتم من گاهی برام پیش میاد که یک حس خالی بودن ذهن دارم و دراین حالت اشیاء اطرافم صدمه های شدید میبینن. مثلا یکبار که از خواب بیدار تازه بیدار شده بودم اومدم لب پنجره و نگاه گذرایی یه کوچه و تیر برق کردم و یکهو اون تیر برق یک اتصالی و انفجار خیلی بلند کرد که تا چندساعت بعد برق قطع شد . یا مثلا توی یک عروسی این حالت به من دست داد که نگاه گذرایی به آینه داشتم و یکهو اون اینه بدون هیچ دلیلی شکست و پودر شد.… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Mina

ظاهرا نیروهای روانی شما برای تاثیر بر اشیای دیگر بالا است و در کینزی ها هم موفق تر عمل می کنید.

faty
مهمان
5 سال قبل

سلام استاد بزرگوار مرسی از راهنمایتون واقعا عالی بود.

Rezvan
مهمان
Rezvan
5 سال قبل

سلام خسته نباشيد
شما كلاس حضوري هم داريد؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Rezvan

با سلام. خیر

ضرغامی
مهمان
ضرغامی
5 سال قبل

سلام من بارها وبارها بدون نگاه کردن وتوجه به گذر زمان ساعت دقیق وتشخیص دادم ویا دیدن دوست وآشنا بدون هرگونه اطلاع قبلی و…..اینها برام جالب نبوده تا اینکه چند ماه قبل همراه دوستی درون شهری غریب بدنبال شخصی جهت انجام کاری میگشتیم قرار شد به خانه طرف برویم ودرابتدای حرکت برحسب تمرکزم بصورت عادی گفتم بی فایده هست رفتن چون ایشان منزلش نیست ودوستم باور نکرد ومن هم چون به حسم اعتماد نداشتم اصرار نکردم رسیدیم محل وطرف نبود مجددا تمرکز کردم گفتم ایشان با ماشینش جلو یک ساختمان که خطهای سبز داره پارک کرده وپرس وجو کردیم چون… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  ضرغامی

با سلام. احتمالا غیب دان هستید. برای اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید.

Mohsen
مهمان
Mohsen
5 سال قبل

سلام.
میشه بدون متعادل سازی چاکراها و باز کردن چاکرای دست تله کینزی انجام داد؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Mohsen

با سلام.
افرادی هستند که فقط توسط نیروی روانی و با تمرکز شدید این کار را انجام می دهند.
موفق باشید

پگی
مهمان
پگی
4 سال قبل

سلام اول از هرچیزی تشکر کنم بابت مطالب مفید و عالی تون.
میخواستم بپرسم ک چجوری میتونم ذهن افراد رو همراه کنم با خودم راستش خیلی اوقات ناخودآگاه افکار و حرفای اطرافیانم و حدس میزنم یا حتی یسری اتفاقات ساده رو انگار ب دلم میفته ک قراره چی بشه ولی من میخوام ببینم میتونم رو ذهن دیگران تاثیر بذارم و بهشون تلقین کنم؟؟ خیلی ممنون میشم اگه راهنماییم کنین

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  پگی

با سلام. به پست انتقال افکار مراجعه نمایید. البته نباید کسی را برخلاف میل خود به کاری سوق داد چون معمولا یا جواب نمی دهد یا سحر است و کارما دارد.
موفق باشید

سارا
مهمان
سارا
4 سال قبل

خب من نمیدونم دقیق چیه ولی منو میترسونه من تمام اتفاقات رو خیلی اتفاقی میگم اما بیشتر اتفاقات بد و اینکه این اتفاقات واسه آینده اس … حتی چند باری تمرکز کردم و یه سری حرعا و یه سری آدرس ها دادم که هنوز خودم تو شوکم .. از ۶ سالگی این حس و حال با منه و من تو بچگی چون یهو یه تصویر میومد تو ذهنم مث یه فیلم رد میشد و من مثل طوطی چیزی که دیده بودم رو میگفتم و همون لحظه درست بود یکی دگ که منو خیلی اذیت میکنه احساس دیدن افراده من خیلی… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  سارا

با سلام.
با توجه به اینکه قدرت غیب بینی و غیب شنوایی و همچنین غیب لمسی شما بالا است ولی همچنان از جن می ترسید بنابراین فعلا دست نگه دارید و بر موضوع رفع ترس از بر اساس پیشنهادات این پست کار کنید.
موفق باشید

Amir3006
مهمان
Amir3006
4 سال قبل

سلام استاد.من خواهان تقویت روشن بینی هستم.ضمن اینکه همزمان دوره پاکسازی رو یه دوره کامل به اتمام رسوندم و در حال انجام مجدد پاکسازی چاکرا میباشم.علاقه مند به روشن بینی و پیشگویی در بازه کوتاه مدت نهایت وقایع همون برسم ممنون میشم اگه دوره ای هست لینک بفرمایید.سپاس فراوان

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Amir3006

با سلام.
دوره آموزشی خاصی در این باره در سایت موجود نیست ولی مقالات پراکنده ای در مورد آن در سایت است که می توانید آنها را سرچ کنید. بیشتر هم در قالب غیب بینی و شهود صحبت شده است.
موفق باشید

اسلاگهورن
مهمان
اسلاگهورن
3 سال قبل

سلام به شما دوستان عزیز
ممنون از سایت خوبتون
من حدود یکسال درباره معنویت و ماورا تحقیق کردم
اما تا حالا یکبار هم مدیتیشن انجام ندادم نمیدونم چرا سر در گم هستم و البته من نمیتونم موجودات ماورایی رو ببینم
ولی به شدت میترسم.
دو تا سوال پیش میاد
چجوری شروع کنم ؟
چجوری ترس هامون کنر بزارم ؟
ممنون میشم اگه کمک کنید ما در شهر کوچکی زندگی میکنیم و استاد معنوی گیر نمیاد در ضمن پول هم ندارم
من به یک استاد نیاز دارم لطفا کمک کنید 🙏
خسته نباشید💖

سینا تقی نژاد (مسئول روابط عمومی)
ادمین

سلام
اگر می ترسید فعلا تمرین رویابینی کنید. هم ماورایی است هم روشی است برای از بین بردن این ترس ها چون وقتی در محیط کنترل شده مثل فضای ذهن، چیزهای عجیب را تجربه کنید ترس شما کمتر می شود

اسلاگهورن
مهمان
اسلاگهورن
3 سال قبل

خیلی ممنون
راستی اگر میشه چند کتاب ماورایی معرفی کنید هرچی تو اینترنت میگردم چیز خوبی گیرم نمیاد
اگر قدرتی نداشته باشی میتونی با تمرینات به دستشون بیاری؟ یا فقط به آدم های خاص داده میشه؟
خسته نباشید

سینا تقی نژاد (مسئول روابط عمومی)
ادمین

سلام
در بخش معرفی کتاب، کتاب هایی معرفی شده است.
همه انسان دارای این قدرت های درونی هستند (اطلاعات ییشتر در این پست)

M.v
عضو
3 سال قبل

سلام خدمت ادمین محترم و دیگر دوستان این مطلبتون رو من تازه خوندم.خیلی دقیق و درست توضیح دادین سه پاراگراف اول ویژه تر بودن.با خوندن مطلب یاد اوایل ورودم به این حوزه افتادم.یادمه هیچی نمیدونستم واقعا ولی همین ماورا و تجربش رو برام خیلی شعف انگیز کرده بود.گرچه الان اون حس وشور اوایل رو ندارم ولی دیگه واسم مسجل شده ماورا برای من حکم نونو آبو داره.مطالعه بیشتر و یادگرفتن بیشتر گرچه امری طبیعی و ذات انسانه ولی واقعا هم از اون شور و انرژی شدید کم میکنه.مورد درست دیگه که اشاره کردین درگیر زندگی شدن و سختیها و ترسهای… بیشتر »

سینا تقی نژاد (مسئول روابط عمومی)
ادمین
Reply to  M.v

سلام
محمد عزیز نصایح شما برای من یکی که خیلی آرامش دهنده است.

pashangpoor
عضو
2 سال قبل

سلام ، خداروشکر میکنم که مطالب این پستو الان خوندم ، من خیلی تازه واردم ، الان شاید سه چهار شبه که با سایت و مطالبتون آشنا شدم ، همچی هم از چند شب پیش شروع شد که تازه خوابم سنگین شده بود هم جسمم هم ذهنم تازه سنگین خواب شده بودن که یک صدای مهربونی ناگهان اسممو صداکرد خیلی واضح بود ، اول فکر کردم همسرمه چشمامو که باز کردم دیدم اون خوابه به شدت ترسیدم اما زود به ترسم غلبه کردم چون صدا مهربون بود و همسرمم پیشم بود فرداش برای همسرم تعریف کردم گفت همش خیالاته و… بیشتر »

pashangpoor
عضو
2 سال قبل
Reply to  admin

واقعا ممنون از راهنمایی و سایت خوبتون ، چقدر مطالبتون و راهنمایهاتون، چه در پستها ، چه در پاسخ سوالات ؛ دقیق ، شمرده، منطقی ، دلسوزانه است . انشالله که پایدار و موفق باشید

Tina
مهمان
Tina
6 ماه قبل

ببخشید چه قدرتی هست که میشه چیزی رو درست حدس زد؟

رفتن به نوار ابزار