قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس آموزش وردپرس

تجربه ماورایی – انجام اشتباه حرکات جذب انرژی (نوشته محمد)

احساساتی
چرا من احساساتی هستم؟ فرآیند قبول احساسات
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۸
شهود
تجربه ماورا – چرا گاهی شهود ما کم می شود (ترجمه شده)
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۸

تجربه ماورایی – انجام اشتباه حرکات جذب انرژی (نوشته محمد)

تجربه ماورا

تجربه ماورا

تجربه ماورایی – انجام اشتباه حرکات جذب انرژی (نوشته محمد)

بسم تعالی
من میخواهم یک داستان که چندی پیش برایم اتفاق افتاد را برایتان تعریف کنم.
یک روز در محل کار مشغول تعمیر موتور بودم که یک نفر با موتور خاموش به مغازه آمد موتور را جلوی در مغازه گذاشت و داخل شد به او گفتم بنشیند تا نوبتش شود. سر صحبت را باز کردم و از باشگاه بدنسازی که تازه باز شده بود به او گفتم و از این که میخواهم در آنجا ثبت نام کنم او به من گفت چرا به باشگاه ما نمی آیی او به باشگاه کیوکوشین میرفت کنجکاو شدم که بدانم چه ورزشی است قرار گذاشتیم که یک شب به آنجا بروم که در صورت تمایل ثبت نام کنم. فردا شب به باشگاه رفتم تمرین را شروع کرده بودند یک جا نشستم و به آنها نگاه میگردم استادی که آموزش میداد بسیار با تجربه بود و هنگام کار بسیار آرام بود و هیچ چیز هواسش را پرت نمیکرد حتی وقتی با حریفش مبارزه(تمرین) میکرد. او انگار میدانست در ذهن حریف چه میگذرد و تمام ضربه هارا قبل از اصابت دفع میکرد . در آنجا ثبت نام کردم، و هر جلسه با اشتیاق به آنجا می رفتم پس از مدتی متوجه تمریناتی در آخر کلاس شدم استاد آخر هر جلسه درباره ذن و مدیتیشن توضیحاتی میداد. خیلی مشتاق بودم که یاد بگیرم، به استاد گفتم می توانم این تمرینات را به صورت گسترده و کامل یاد بگیرم؟ استاد گفت من خودم کم کم این تمرینات را به شما یاد میدهم بعد از آن استاد به ما آخر هر جلسه جذب انرژی مثبت و دفع انرژی منفی از طریق چاکراها و دم و بازدم را یاد می داد.
استاد گفت که این تمرینات باید به صورت صحیح انجام شود اگر درست انجام نشود آثار جبران ناپذیری دارد،
من چون خیلی کنجکاو بودم در خانه شروع به تمرین جذب انرژی مثبت کردم فکر می‌کردم و آن را درست انجام می‌دهم ولی اشتباه میگردم ناگهان هنگام جذب انرژی از چاکراه تاجی، سر درد شدیدی گرفتم به باشگاه رفتم و موضوع را به استاد گفتم استاد ناراحت شد و گفت ممکن بود اتفاقی بدتر از سردرد برای تو بیفتند و جبران ناپذیر باشد او گفت به جای اینکه انرژی های مثبت را جذب کنی انرژی های منفی را جذب کردی بعد گفت دو زانو بشین وقتی نشستم انرژی های مثبت را با دست هایش از چاکراه تاجی وارد و انرژی منفی را از گوش هایم خارج کرد همان موقع سردردم خوب شد استاد تاکید کرد که نباید بدون اطلاعات کافی از این حرکات آنها را انجام داد و گفت فعال کردن چاکرا ها به زمان زیادی تمرین نیاز دارد. الان مدت زیادی است که این تمرینات را انجام می‌دهم و تغییرات زیادی را در خود حس کرده‌ام.
نتیجه: هیچگاه بدون اطلاعات کافی تمرینات جذب انرژی را انجام ندهید.

همچنین بخوانید:   تجربه ماورایی - نزاع با انرژی درمان گران (نوشته شاهین)

 

 

علی خانی (مشاور سایت)
علی خانی (مشاور سایت)
علی خانی، علاقه مند به حوزه ماورا و موضوعات عرفانی و روحی شرقی و غربی از جمله مدیتیشن، انرژی درمانی، طب سنتی، یوگا، خواب بینی، سفر روح و …
اشتراک
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین
Inline Feedbacks
View all comments
Annihilation
عضو
4 سال قبل

دوست عزیز روش استاد خود را با ماهم به اشتراک بگذارید تا ما هم از آموزه‌های ایشان بهره‌مند شیم و شما با اینکار انرژیهای مثبت بیشتری جذب کنید.

رفتن به نوار ابزار