قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس آموزش وردپرس
تجربه ماورا
تجربه ماورایی – جذب شغل دلخواه (نوشته مریم)
فروردین ۲۰, ۱۳۹۸
خرد درون در رویاها
خرد درون در رویاها (پست ویژه)
فروردین ۲۰, ۱۳۹۸

خواص تورمالین سیاه در دفاع روانی

تورمالین سیاه

تورمالین سیاه

خواص تورمالین سیاه در دفاع روانی

تورمالین سیاه، سنگی با ارتعاشات بسیار بالا است. این سنگ یک واسطه شناخته شده برای اتصال به زمین، دفاع روانی و انرژیکی و پاکسازی هاله است. همچنین قادر است موجب پاکسازی انرژی شما شود.

در جهانی که ما زندگی می کنیم سوای از زیبایی های بی انتهای آن، میزان عجیبی از استرس، منفی نگری، انرژی های منفی و راکد و … وجود دارد که باید به دنبال راهی برای مقابله با آنها باشیم که اگر بخواهید به کمک سنگ ها وکریستال ها این کار را انجام دهید در این صورت استفاده از قدرت تورمالین سیاه که می تواند باعث دفاع روانی قابل توجهی شود توصیه می گردد.

تورمالین سیاه چیست؟

همان طور که رابرت سیمونز در کتاب سنگ های آگاهی جدید گفته، تورمالین سیاه یک آلومینیوم بوروسیلیکات پیچیده با درجه سختی ۷ تا ۷٫۵ بوده و الگوهای کریستالی آن هگزاگونال است.

از بین سنگ ها و کریستالها، شفاگران از تورمالین سیاه به خاطر مصارفی که در بعد انرژیکی دارد استفاده های زیادی می کنند.

هر چند که تورمالین به رنگ های مختلفی مثل سبز، آبی، قرمز و صورتی هم موجود است رنگ سیاه آن بیشترین قدرت را برای دفاع کالبد های انرژی، سم زدایی و دفع انرژی منفی و اتصال به زمین دارد. این سنگ می تواند مثل یک سپر شما را در برابر انرژی های منفی محافظت کند.

خواص دفاعی تورمالین سیاه

در مورد جنبه دفاعی این سنگ می توان گفت که تورمالین سیاه قدرت عجیبی در حفظ هاله در برابر عوامل آسیب زا حتی اگر در مجاورت منابع انرژی منفی باشید دارد.

همچنین بخوانید:   بررسی دیدگاه های مربوط به موجودات اختری (پست ویژه)

این خاصیت عالی است چون بدن ما ذاتا تمایل دارد انرژی های اطراف را حتی اگر منفی باشند به خود جذب کند و باعث اتلاف انرژی های مثبت و در نتیجه خستگی و آسیب پذیری شود.

خاصیت دفاعی مهم دیگر تورمالین سیاه، جذب امواج الکترومغناطیسی منتشر شده از دستگاه ها و تلفن همراه است و می تواند آنها را در کریستالهای خود جذب کند. به خاطر سیاهی رنگ خود می تواند مقادیر زیادی از این انرژی های آسیب زا را دریافت کند تا اینکه کم کم ظرفیت آن پر شود. در این صورت از روش های پاکسازی سنگ و کریستال مثل شستشو با آب یا آب نمک می توانید استفاده کنید.

کاربرد دیگر سنگ تورمالین در تصفیه انرژی و آگاهی شما است و می تواند باعث آرامش ذهنی و عاطفی گردد. همچنین این سنگ با چاکرای اول شما که مرکز اتصال شما به زمین و حضور در لحظه حال است ارتباط دارد.

نحوه استفاده از این سنگ

می توانید این سنگ را با خود حمل کنید و در زمان مراقبه و حتی خواب در کنار شما باشد. این سنگ نه تنها باعث دفاع روانی و انرژیکی شما می شود بلکه می تواند شما را از عواطف منفی و استرس ها آزاد کند.

 

تورمالین سیاه

 

بنابراین کسانی که از استرس، داشتن افکار منفی، افسردگی و حس پوچی رنج می برند می توانند با خواص پاک کنندگی این سنگ بهبود پیدا کنند.

می توانید این سنگ را در جیب خود بگذارید و یا در یکی از جواهرات خود به عنوان سنگ زینتی به کار بگذارید و آن را حمل کنید.

همچنین بخوانید:   نتیجه تحقیقی علمی: ادامه آگاهی بعد از مرگ

راه دیگر استفاده از تورمالین سیاه این است که روی آن مراقبه کنید. به خوبی به این سنگ خیره شوید و از آن درخواست شفا و دفاع روانی و پاکسازی هاله خود را داشته باشید.

راه دیگر اینکه می توانید این سنگ را شب ها زیر بالش خود قرار دهید. با این کار پاکسازی و تقویت هاله شما در طی شب انجام شده و صبح ها با انرژی از خواب بلند می شوید.

حفاظت خانه توسط تورمالین سیاه

برای پاکسازی خانه و دور کردن انرژی های منفی از آن می توانید چهار سنگ کوچک تورمالین سیاه را در گوشه های منزل خود قرار دهید.

نحوه پاکسازی تورمالین سیاه

این سنگ فاقد قابلیت پاکسازی خود است. یعنی تا یک حدی می تواند انرژی منفی را جذب کرده و در خود نگه دارد و وقتی پر شد کارآیی آن متوقف می شود. برای پاکسازی آن می توانید سنگ را یک شب در آب نمک قرار دهید و نیت خود را تخلیه انرژی های منفی وارد شده به آن قرار دهید.

ممکن است برای بهره وری بیشتر از این سنگ بخواهید آن را شارژ کنید. برای این کار سنگ را یک شب بر روی زمین در زیر نور ماه و یا یک روز در معرض تابش مستقیم خورشید قرار دهید.

 

 

مقالات مرتبط

همچنین بخوانید:   آیا دیدن چهره هایی در شب مربوط به ارواح است؟
نیلوفر
نیلوفر
- دانشجوی روانشناسی بالینی و مترجم. - وظایف: مشارکت در ترجمه مقالات ماورایی و روانشناسی برای سایت - علایق: علوم ماورا و مراقبه، روانشناسی بالینی، فلسفه، روانشناسی عمومی، قانون جذب، شمنیسم، عرفان و ...
اشتراک
اطلاع از
guest

4 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین
Inline Feedbacks
View all comments
Dark boy
مهمان
4 سال قبل

سلام اینکه سنگ و کریستال تراش خورده باشن تاثیری روی قدرت آن ها داره؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Dark boy

با سلام. بسیاری از کریستال ها برای اینکه شکل هرمی و یا حالت قابل حمل داشته باشند تراش داده می شوند و از همان شکل برای کارهای ماورایی استفاده می شود پس تراش خوردن آنها تاثیر چندانی در کاهش قدرت آنها ندارد. همچنین گفته می شود اثرات انرژی فردی که آن را تراش می دهد می تواند روی انرژی های سنگ یا کریستال اثر بگذارد و بهتر است خودتان تراش دهید که البته چون قرار است بعدا روش های پاکسازی انرژی مثل قرار دادن آنها در آب یا آب نمک (به شرطی که به آن آسیب نزند) را روی آنها… بیشتر »

نایت کینگ
مهمان
نایت کینگ
4 سال قبل

از کجا می تونیم تهیه کنیم؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین

با سلام. از مغازه های سنگ و کریستال فروشی معتبر.
پاینده باشید

رفتن به نوار ابزار