قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس آموزش وردپرس
تجربه ماورا
تجربه ماورایی – غلط کردنی به اسم مصرف گل (نوشته میثم خان)
فروردین ۲۴, ۱۳۹۸
فال گیری
تجربه ماورایی – اشتباهات من در شروع فال گیری (ترجمه شده)
فروردین ۲۶, ۱۳۹۸

تنفس قلبی، راهی برای افزایش ارتعاشات

تنفس قلبی، راهی برای افزایش ارتعاشات

تنفس قلبی، راهی برای افزایش ارتعاشات

روش تنفس قلبی یکی از شیوه های مهم برای آوردن انرژی بیشتر به قلب و افزایش ارتعاشات بدن است. همچنین تمامی سلول های بدن تحت تاثیر نور و انرژی این کار قرار گرفته و با سطوح انرژی بالا هماهنگ می شوند.

تمرین تنفس قلبی

مرحله اول:

صاف بنشینید و مدتی مراقبه کنید تا ذهنتان کمی خالی شود. از خود برتر و راهنمایان خود بخواهید که در این تمرین در کنارتان باشند. برای پیدا کردن بهتر محل قلب می توانید دست خود را در مرکز قفسه سینه گذاشته و تنفس کنید. تصور کنید با هر دمی که می کشید، نور وارد قلب می شود و با بازدم به سایر نقاط بدن می رود.

مرحله دوم:

این بار تصور کنید به منبعی نورانی و الهی اتصال دارید. با هر دفعه عمل دم، انرژی وارد قلب شما شده و در طی بازدم به همان منبع نورانی فرضی باز می گردد و ارتباطی دو طرفه بین شما برقرار می شود. اگر از قبل احساس خستگی و انرژی منفی می کنید اجازه دهید این انرژی های سنگین و سمی با عمل بازدم از بدن شما خارج شده و توسط شعاع های آن منبع نورانی دریافت و سپس به نوع انرژی مثبت تبدیل شود.

مرحله سوم:

فراموش نکنید که تنفس شما در همه مراحل شکمی باشد.

حالا که قلب شما پر از انرژی مثبت و عشق است با نیت نشر این عشق و نور، عمل بازدم را انجام دهید تا محیط اطراف را هم پاکسازی کند. با عمل دم نیز دوباره از انرژی مثبتی که از منبع نورانی فرضی می گیرید پر می شوید.

مرحله چهارم:

توسط تصویرسازی ذهنی به خوبی تصور کنید که قلب شما مثل توپ نورانی می درخشد و به جهات دیگر پرتو افکنی می کند. نور قلب شما از همه جای جهان دیده می شود. حالا با عمل دم قلب شما نور بیشتری جذب کرده و با بازدم انرژی را به هاله شما می فرستد.

می توانید این کار را تا محدوده چند کالبد اول خود نیز انجام دهید.

انجام این مدیتیشن خیلی طول نمی کشد و می توانید از ده دقیقه تا حتی یک ساعت هم آن را تمرین کنید. توصیه می شود قبل از مبادرت به این شیوه تنفسی، همه چاکراهای شما تا حدودی فعال باشند تا انرژی اضافه در چاکرای قلب شما به دام نیفتد و مشکلات بعدی را ایجاد نکند. اگر در انتهای تمرین احساس سرگیجه یا سبک بودن سر و داشتن انرژی بیش از حد داشتید حتما روش های اتصال به زمین را انجام دهید.

 

 

نیلوفر
نیلوفر
- دانشجوی روانشناسی بالینی و مترجم. - وظایف: مشارکت در ترجمه مقالات ماورایی و روانشناسی برای سایت - علایق: علوم ماورا و مراقبه، روانشناسی بالینی، فلسفه، روانشناسی عمومی، قانون جذب، شمنیسم، عرفان و ...

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
اطلاع از
رفتن به نوارابزار