قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس آموزش وردپرس

تجربه ماورا – حرکت کشش قورباغه برای رویابینی (نوشته اشکان)

جذب احساسات منفی دیگران
چگونه مانع جذب احساسات منفی دیگران شویم؟
بهمن ۱۰, ۱۳۹۷
تجارب نزدیک به مرگ
چند درس مهم از تجارب نزدیک به مرگ
بهمن ۱۳, ۱۳۹۷

تجربه ماورا – حرکت کشش قورباغه برای رویابینی (نوشته اشکان)

تجربه ماورا

تجربه ماورا – حرکت کشش قورباغه برای رویابینی (نوشته اشکان)

سلام قبلا در مورد روش رویابینی لای فرش نوشته بودم حالا می خوام یه روش دیگه رو بهتون بگم. همه هم اختراع خودمه.

کسایی که ژیمناستیک کار کردن می دونن حالت کشش قورباغه چیه. اونایی که میخوان پاهاشون ۱۸۰ درجه باز شه معمولا با این نوع کشش پاهاشونو گرم می کنن. کسایی که رقص باله حرفه ای می کنن هم این مدلی میخوابن تا بدنشون نهایت انعطاف رو برای همیشه حفظ کنه.
راستش من با همون جمله آخر یه فکری به سرم زد. گفتم حالا درسته نه من ژیمناستم نه بابام نه ننم ولی اگه اون حرکت رو موقع خوابیدن اجرا کنم عمرا اگه خوابم ببره و به جاش وارد خلسه عمیق میشم و راحت رویابینی می کنم.
چند ساعت خوابیدم و در حالی که خیلی خوابالو بودم با هزار سختی به حالت کشش قورباغه رفتم و سعی کردم بخوابم. خیلی نگه داشتن اون حالت برام سخت بود و بعد چند لحظه داشتم از درد می مردم. دیگه اصلا خوابم نمی برد. تحملم تموم شد و برگشتم مثل آدم خوابیدم.
فرداش یه کم اون حرکت رو تمرین کردم تا پاهام نرم تر بشن. دوباره فرداش بعد چند ساعت خواب حرکت رو زدم و خواستم بخوابم. با اینکه درد داشتم ولی تحمل کردم. به خودم گفتم اگه وارد خلسه واقعی بشم دیگه درد احساس نمیشه. سعی کردم ذهنمو آروم کنم و رو یه چیز تمرکز کنم. کم کم حس کردم بدنم داره سبک میشه و درد هم کمتر شده. هی تصاویر مختلف میومدن جلوی چشمم و یا مثلا حس می کردم از بلندی میفتم. یه لحظه هم احساس کردم از پشت دارم بلند میشم.
با این حال خوابم گرفت و نیم ساعت بعدش بیدار شدم. پاهامو نمی تونستم حرکت بدم و انگار بی حس شده بودن آخه عادت نداشتم تو اون حالت بمونم. مامانمو صدا کردم. کلی فحشم داد که این مسخره بازیا چیه به کنار، درد حرکت دادن پاهامم به کنار. منی که تو عمرم سر جمع چند ساعت هم ورزش درست حسابی نکردم چرا رفتم یه حرکت سخت باله رو نیم ساعت اجرا کردم؟
ولی تجربه خوبی بود. بهم ایده داد حرکات دیگه رو امتحان کنم که کمتر خطر یا درد داشته باشه.
مثلا زبونمو در بیارم و بخوابم. با این کار دیرتر هوشیاریم از دست میره و احتمال موندنم تو خلسه و رویابینیم بیشتره. فقط مراقب باشید نه کسی ببینتتون و نه مگس و پشه بره دهنتون.
یه روش دیگه اینکه میشینم و زیر پام شونه میذارم تا تیغه هاش نذاره راحت بخوابم. با اونم کلی تجربه ماورایی داشتم. البته ببینید نباید به درد شونه فکر کنید چون کلافه میشید. بهتره مثلا از یک تا صد بشمرید و حواستون به عدد باشه نه درد.
یه حالتی که برای همه اینا پیش میاد اینه که ممکنه وسط کار هوس کنید تمرین رو قطع کنید ولی اصلا گوش ندید. بدن شما راحت طلبه و می خواد برگرده به حالت راحتی خودش. حالت راحت خودشم یعنی خواب خوش و بدون رویابینی.

علی خانی (مسئول روابط عمومی)
علی خانی (مسئول روابط عمومی)
علی خانی، علاقه مند به حوزه ماورا و موضوعات عرفانی و روحی شرقی و غربی از جمله مدیتیشن، انرژی درمانی، طب سنتی، یوگا، خواب بینی، سفر روح و …

3
دیدگاه بگذارید

avatar
2 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 نظر دهندگان
جهانگرد دوست صاعقه نظردهندگان اخیر
  اشتراک  
جدیدترین قدیمی ترین
اطلاع از
صاعقه
عضو
صاعقه

باسلام
منم یه بار نزدیک بود که وارد رویام بشم ولی یه صدای وحشتناکی مثل گریه ی بچه و فریاد یه مرد دیگه رو شنیدم و نمی دونم چرا ولی ولش کردم!!

دوست
مهمان
دوست

منم صداهای خوابمو تو حد واسط خواب و بیداری میشنوم هر وقت بخوام که چه قدر صدا اینطوری شدیده و انگار واقعین اما میدونم خوابه دیگه اما خب جالبه صدای فریاد و……..

جهانگرد
مهمان
جهانگرد

خخخ، عالی عالی! 🙂 با این روش هات خخخ

رفتن به نوارابزار